Gå til innhold

prisantydning på macbook pro retina 13,3 (mid 2014)

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har en Macbook Pro Retina som jeg vurderer å selge.

Har rett og slett blitt veldig lite brukt i de siste månedene og har ikke behov for den lenger. Har inger riper eller synlige skader, og blitt behandlet veldig pent.

Kjøpte den i august 2014 for 10990 kr. Fikk studentrabatt og betalte derfor 1000 kr mindre, altså 9990 kr.

Pcen er i hovedsak blitt brukt som skolepc og ikke annet enn det.

Nylig ble de oppdaget en sprekk i lcd skjermen, hvor reparasjonen kostet 4800 kr.

Har dere noen tips for hvilken pris jeg kan legge den ut til ut ifra kostnadene som er blitt påført og "alder"?

Har sett alt fra 10 000 til 13 000 ute på finn for samme pc. Men ønsker å høre hva dere selv ville gitt for denne pcen om dere skulle kjøpt den.

Spesifikasjoner er:

Intel® Core™ i5-5257U

13,3" 2560x1600

8 GB RAM og 128 GB SSD

Intel® Iris™ Graphics 6100

Settet STOR pris på svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har dere noen tips for hvilken pris jeg kan legge den ut til ut ifra kostnadene som er blitt påført og "alder"?

Siden det størst sansynlig det er din feil at skjermen var ødlagt og reparert må du nok ta kostnaden der selv.

Men kan være greit å nevne det i tilfellet det viser seg problemer i etterkant.

Prøv et sted mellom 6000-8000 kr og se om du får solgt den.

Tror ikke du får over 8000 kr med mindre du er ekstremt heldig.

De som kjøper apple produkter fortrekker nok nytt, selv om apple maskiner holder bedre pris en pc.

Men tror ikke slike maskiner er særlig populære på bruktmarkedet. Særlig på grunn av liten SSD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...