Gå til innhold

Få vhs over til dvd

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hei. Kan ikke se noe spesielt bedre alternativ, siden kilden er lavoppløst VHS. Det finnes vel en del forskjellige typer av Dazzle, men selv har jeg en som heter "Dazzle video creator". Er vel et par år gammel. Denne har både komposittkabel (gul) og s-video inngang.

Forøvrig finnes det et utall av forskjellige slike capture/fange bokser på markedet. Alt fra noen få hundrelapper og oppover. Stort sett er det vel softwaren som er forskjellen. 

Lenke til kommentar

Hei. Kan ikke se noe spesielt bedre alternativ, siden kilden er lavoppløst VHS. Det finnes vel en del forskjellige typer av Dazzle, men selv har jeg en som heter "Dazzle video creator". Er vel et par år gammel. Denne har både komposittkabel (gul) og s-video inngang.

Forøvrig finnes det et utall av forskjellige slike capture/fange bokser på markedet. Alt fra noen få hundrelapper og oppover. Stort sett er det vel softwaren som er forskjellen. 

Takk for svar :) 

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kjøpte en Konverter dings hos Clas Ohlson, og første alt over til harddisk. Er veldig fornøyd med resultatet, og programvaren er veldig enkel å jobbe med. Enkelt å dele opp i flere filer hvis man ønsker det, og man velger selv oppløsning man skal lagre i (Valgte selv DVD som ga best resultat). Men kvaliteten kommer helt an på hvordan VHSen er.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Konverter dings hos Clas Ohlson, og første alt over til harddisk. Er veldig fornøyd med resultatet, og programvaren er veldig enkel å jobbe med. Enkelt å dele opp i flere filer hvis man ønsker det, og man velger selv oppløsning man skal lagre i (Valgte selv DVD som ga best resultat). Men kvaliteten kommer helt an på hvordan VHSen er.

er det denne? Jeg har ikke skaffet meg programvare enda :)

Lenke til kommentar

er det denne? Jeg har ikke skaffet meg programvare enda :)

Ja. Programvare fulgte med når jeg kjøpte den, var bare å laste ned, og legge inn nummeret som lå i esken.

Hadde en annen type før, egentlig helt lik. Men fant ikke igjen progamvaren til den, slik at jeg ble nødt til å kjøpe ny. Godt jeg rakk det før Clas sluttet med den, viste ikke det før jeg så linken din nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...