the 3 X Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 ...det vil uansett ikke forandre på det faktum at 3.verdenskrig starter i Midtøsten. Nja...er vel ikke verdenskrig nå...eller ? Dermed ikke et faktum, men en antakelse...enig ?? Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ja en antakelse enig Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Paranoid bullshit.Det er en komplisert og vanskelig situasjon, men det er ingen som ønsker noen tredje verdenskrig på grunn av Syria. Verken Russland, Iran, Gulfstatene eller vesten har noen intensjon om åDet er ikke uvanlig med høytflyvende retorikk, og det er viktig å hindre at f.eks tyrkerne og russerne fyker i tottene på hverandre. Men noen tredje verdenskrig blir det ikke. 1 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Paranoid bullshit. Det er en komplisert og vanskelig situasjon, men det er ingen som ønsker noen tredje verdenskrig på grunn av Syria. Verken Russland, Iran, Gulfstatene eller vesten har noen intensjon om å Det er ikke uvanlig med høytflyvende retorikk, og det er viktig å hindre at f.eks tyrkerne og russerne fyker i tottene på hverandre. Men noen tredje verdenskrig blir det ikke. Men mulig at Tyrkia var en glipp å ta inn i NATO, etter som det er et noe ustabilt " demokrati"... Husk NATO traktaten...alle for en , en for alle... I den sammenhengen ser jeg Tyrkia som en løs kanon på dekk for tiden, muligens er det et prestestyre der borte før vi aner det... 1 Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 3.verdenskrig er like sansynleg som både den første og andre verdenskrigen. 2 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Tror hele denne situasjonen er veldig avhengig av den politiske situasjonen i USA og hva som skjer videre der. Kan gå en farlig tid i møte hvis feil folk kommer til makten etter valget. Blir det Hillary må nok folk flest innse at verden vil ende med atomkrig innen kort tid. 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 3.verdenskrig er like sansynleg som både den første og andre verdenskrigen. Med andre ord, helt usannsynlig. 1 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Tror hele denne situasjonen er veldig avhengig av den politiske situasjonen i USA og hva som skjer videre der. Kan gå en farlig tid i møte hvis feil folk kommer til makten etter valget. Blir det Hillary må nok folk flest innse at verden vil ende med atomkrig innen kort tid. Jeg foretrekker republikanerne i USA, definitivt, men her har du nok ennå en av dine mange skivebommer.. ang Hillary Lenke til kommentar
StatusQuo Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Dommedagsklokka er 3 minutter på midnatt http://thebulletin.org/press-release/doomsday-clock-hands-remain-unchanged-despite-iran-deal-and-paris-talks9122 Det betyr at vi er nærmere atomkrig, naturkatastrofer m.m enn tidligere. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Ja, dommedags profeter har vandret på jorden siden tidenes morgen.....vi eksisterer ennå.... 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? Han trenger vel ikke være terrorist fordi han er fra midt-østen? Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 28. februar 2016 Del Skrevet 28. februar 2016 (endret) http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Russland---En-ny-kald-krig-har-brutt-ut-8356317.html http://edition.cnn.com/2016/02/13/middleeast/saudi-arabia-assad-force/index.html https://www.youtube.com/watch?v=TD61PmCt_wM (har flere videoer om saken) hva tror folket? blir det ww3, har vi allerede begynt, kommer det ikke til og skje? la oss få igang en debatt om saken! personelig mener jeg att ww3 er ett faktum det sekundet Saudia-arabia intar Iran. og jeg har en magefølelse av att det vil skje som ett forsøk og redde vår internasjonale reserve Den amerikanske Dollar. men ingen kan sikkert si hva som skjer framover. men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. håper ikke det, men hvis du har lest bibelen så står det der om endetia ... skulle det skje, er det isåfall det som utspiller seg. men frykt har medier spilt på i alle tider.. vi hadde jo 2 verdenskrig og etter det var det kald krig hvor atombomber kunne slå ned over huset ditt når som helst, dette levde vi med til rundt 1990. jeg husker min mor bunkret opp med hermetisert mat tidlig på 1980 tallet engang, og vi hadde disse fæle flyalarmene og øving på hva vi skulle gjøre ved bombing (det var bomberom på skolen, er der vel enda). verdens undergang har vært spådd lenge men har latt vente på seg og den dagen det skjer, så er det bare å åpne bibelen og håpe på det beste. sikkert greit med litt ekstra mat, noen stearinlys, kniv øks og ekstra bensin/diesel i tilfelle noe (hva som helst, strømnettet kan jo gå ned) skulle skje, men jeg hadde ikke giddet å bekymre meg. Endret 28. februar 2016 av marius77 Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? Han trenger vel ikke være terrorist fordi han er fra midt-østen? Har du ikke fulgt med på hva de som kjemper for eget land mot invasjons styrker i dag kalles? 1 Lenke til kommentar
Jockee Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? Han trenger vel ikke være terrorist fordi han er fra midt-østen? Har du ikke fulgt med på hva de som kjemper for eget land mot invasjons styrker i dag kalles? haha tok den egentlig som en frekk en men så hva du mente nå Btw. er så langt fra midtøsten som det går ann og komme. selvom eg fordrar USA mer en svartedøden så er eg nok dessverre ikkje meir enn ein norsk skrotnisse Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? Han trenger vel ikke være terrorist fordi han er fra midt-østen? Har du ikke fulgt med på hva de som kjemper for eget land mot invasjons styrker i dag kalles? haha tok den egentlig som en frekk en men så hva du mente nå Btw. er så langt fra midtøsten som det går ann og komme. selvom eg fordrar USA mer en svartedøden så er eg nok dessverre ikkje meir enn ein norsk skrotnisse Vel. Dessverre, da har du jo allerede tapt. For USA roter rundt i de fleste Norske bygder som det passer dem. Selv om du bor i en liten bygd i Norhe skal nye stasi og gestatpo alikevel ha kontroll over hva du driver med, og overvåke DINE aktiviteter fordi USA skal beskytte seg mot "terrorister"... Hva er en terrorist i USA? 1. Usannsynlig 2. En sjelden drapsmann 3. Sannnsynligvis et offer for USA sin krig i andre land 4. Familemedlem av USA drept barn/kone 5. En unnskyldning til å glemme alt annet i samfunnet Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? Han trenger vel ikke være terrorist fordi han er fra midt-østen? Har du ikke fulgt med på hva de som kjemper for eget land mot invasjons styrker i dag kalles? Snart vil politiske motstandsmenn også bli kalt terrorister. Alle som ikke vil delta i den globale fascismen, vil på et eller annet tidspunkt bli til en terrorist. Etter du har knulla kona i senga foran øynene på FBI, NSA, CIA osv og finner på å uttale deg kritisk om USA's president i den påfølgende samtalen, vil huset ditt bli stormet innen få timer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå