Gå til innhold

ww3 og den kalde krigen 2016

Anbefalte innlegg

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Russland---En-ny-kald-krig-har-brutt-ut-8356317.html

http://edition.cnn.com/2016/02/13/middleeast/saudi-arabia-assad-force/index.html

https://www.youtube.com/watch?v=TD61PmCt_wM (har flere videoer om saken)

hva tror folket? blir det ww3, har vi allerede begynt, kommer det ikke til og skje? la oss få igang en debatt om saken!

personelig mener jeg att ww3 er ett faktum det sekundet Saudia-arabia intar Iran. og jeg har en magefølelse av att det vil skje som ett forsøk og redde vår internasjonale reserve Den amerikanske Dollar. men ingen kan sikkert si hva som skjer framover. men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ingen fare for noe verdenskrig selv om det krangles blant beduinene nede i sandyngene...

De steinkasterne har holdt på slik i ualminnelige tider, tror de trives med det...

Og denne vanlige paranoiaen at USA vil ta oljen deres er bare så latterlig...

Olje selges på det frie verdens markedet, og med mindre et land blir utsatt for en olje embargo, kan det kjøpe den oljen det vill på det frie markedet...

Lenke til kommentar

Ingen verdenskrig pga. forholdet mellom Russland og assad. 

Verdenskrig er mer enn at flere land, spes. USA er med på å bombere midtøsten. USA bomberer Norge ved å ta olje fra midtøsten. 

De blir mer attraktivt når USA, Frankrike, og Russland slår tilbake midtøsten med en jævel stor KJEFT.

Lenke til kommentar

Ingen verdenskrig pga. forholdet mellom Russland og assad. 

Verdenskrig er mer enn at flere land, spes. USA er med på å bombere midtøsten. USA bomberer Norge ved å ta olje fra midtøsten. 

De blir mer attraktivt når USA, Frankrike, og Russland slår tilbake midtøsten med en jævel stor KJEFT.

Må si jeg henger ikke helt med her....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det som ble sagt, er at USA og Frankrike har fått mye av midtøsten, og får en tid til å slå dem tilbake.

Edit:'

USA vil neppe gjør det, siden de får en billig kontrakt fra dem, men oljen er ikke så verdt mye hos dem. 

Endret av MT-Sci
Lenke til kommentar

Iran har planer om a erobre hele Midtosten med atommakt og kaos innen kort tid. Sudi Arbia for snart en heidundrende bombe i hodet derfra. Hva annet som skjer iforbindelse med den erobringen er ikke godt a si ass. Men dere skal alle fa se det og saa my mere attpaatil som overgar det hele.

Avtalen med vesten for opphevelse av handelsblokaden av Iran, var jo nettopp tilgang til atom forskningen deres...

Tror nok ikke de greier å lage en slik i all hemmelighet...

Men at de drømmer om å bli en stormakt i Midøsten, ja det tror jeg deg på, men det blir nok med drømmen...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Den 3.verdenskrig vil ha sitt utspring i området Tyrkia-Syria, såvidt jeg vet er det Bibelen som har profetert det av alle ting.

Sannsynligvis for de bibelen har sitt opphav i Midtøsten, og " verden " var ikke så mye større en Midtøsten på den tiden...

Husk, Columbus oppdaget f.eks Amerika ca 1500 år senere..

Husk de huleboerne der nede hadde slåst med klubber og stein, vist ikke vi vesten hadde introdusert moderne våpen der nede..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...