Jockee Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/Russland---En-ny-kald-krig-har-brutt-ut-8356317.html http://edition.cnn.com/2016/02/13/middleeast/saudi-arabia-assad-force/index.html https://www.youtube.com/watch?v=TD61PmCt_wM (har flere videoer om saken) hva tror folket? blir det ww3, har vi allerede begynt, kommer det ikke til og skje? la oss få igang en debatt om saken! personelig mener jeg att ww3 er ett faktum det sekundet Saudia-arabia intar Iran. og jeg har en magefølelse av att det vil skje som ett forsøk og redde vår internasjonale reserve Den amerikanske Dollar. men ingen kan sikkert si hva som skjer framover. men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Blir nok ingen 3 verdenskrig pga syria så slapp av. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 men en ting vet jeg att ingen amerikansk soldat skal rote rundt i min bygd. heller ei noen russiske. Så du er en terrorist altså? 2 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Tror hele denne situasjonen er veldig avhengig av den politiske situasjonen i USA og hva som skjer videre der. Kan gå en farlig tid i møte hvis feil folk kommer til makten etter valget. 1 Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Vel ,så vidt jeg vet er det ingen land som har gått ut med planer om å erobre store områder forcseg selv slik som de to første krigene. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ingen fare for noe verdenskrig selv om det krangles blant beduinene nede i sandyngene... De steinkasterne har holdt på slik i ualminnelige tider, tror de trives med det... Og denne vanlige paranoiaen at USA vil ta oljen deres er bare så latterlig... Olje selges på det frie verdens markedet, og med mindre et land blir utsatt for en olje embargo, kan det kjøpe den oljen det vill på det frie markedet... Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ingen verdenskrig pga. forholdet mellom Russland og assad. Verdenskrig er mer enn at flere land, spes. USA er med på å bombere midtøsten. USA bomberer Norge ved å ta olje fra midtøsten. De blir mer attraktivt når USA, Frankrike, og Russland slår tilbake midtøsten med en jævel stor KJEFT. Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ingen verdenskrig pga. forholdet mellom Russland og assad. Verdenskrig er mer enn at flere land, spes. USA er med på å bombere midtøsten. USA bomberer Norge ved å ta olje fra midtøsten. De blir mer attraktivt når USA, Frankrike, og Russland slår tilbake midtøsten med en jævel stor KJEFT. Må si jeg henger ikke helt med her.... 1 Lenke til kommentar
MT-Sci Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Det som ble sagt, er at USA og Frankrike har fått mye av midtøsten, og får en tid til å slå dem tilbake. Edit:' USA vil neppe gjør det, siden de får en billig kontrakt fra dem, men oljen er ikke så verdt mye hos dem. Endret 16. februar 2016 av MT-Sci Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Iran har planer om a erobre hele Midtosten med atommakt og kaos innen kort tid. Sudi Arbia for snart en heidundrende bombe i hodet derfra. Hva annet som skjer iforbindelse med den erobringen er ikke godt a si ass. Men dere skal alle fa se det og saa my mere attpaatil som overgar det hele. 1 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Iran har planer om a erobre hele Midtosten med atommakt og kaos innen kort tid. Sudi Arbia for snart en heidundrende bombe i hodet derfra. Hva annet som skjer iforbindelse med den erobringen er ikke godt a si ass. Men dere skal alle fa se det og saa my mere attpaatil som overgar det hele. Avtalen med vesten for opphevelse av handelsblokaden av Iran, var jo nettopp tilgang til atom forskningen deres... Tror nok ikke de greier å lage en slik i all hemmelighet... Men at de drømmer om å bli en stormakt i Midøsten, ja det tror jeg deg på, men det blir nok med drømmen... 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 ...ja e oxo tror det blir med drommen, men litt kaos kan de nok muligens klare..siden prestestyret der er vanvitti ekstreme pa fremtidsplaner som at det skal apne doren for den 12.iman med aa lage ett vanvitti krigskaos. 1 Lenke til kommentar
geita_ Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Iran har planer om a erobre hele Midtosten med atommakt og kaos innen kort tid. Sikker på at de ikke skal erobre hele verden ? Trenger vell lebensraum 2 Lenke til kommentar
Ateist Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Iran har planer om a erobre hele Midtosten med atommakt og kaos innen kort tid. Sikker på at de ikke skal erobre hele verden ? Trenger vell lebensraum Lykke til med det ja, skal mye til for at de klarer det 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Iran har planer om å erobre alt som erobres kan, men er sikker på at det blir med drømmen 2 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Til deres overraskelse er det mer snakk om en kattebombe og ikke atombombe!https://www.youtube.com/watch?v=sv9E_zxARDs 1 Lenke til kommentar
China Burger Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Den 3.verdenskrig vil ha sitt utspring i området Tyrkia-Syria, såvidt jeg vet er det Bibelen som har profetert det av alle ting. 1 Lenke til kommentar
the 3 X Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Den 3.verdenskrig vil ha sitt utspring i området Tyrkia-Syria, såvidt jeg vet er det Bibelen som har profetert det av alle ting. Sannsynligvis for de bibelen har sitt opphav i Midtøsten, og " verden " var ikke så mye større en Midtøsten på den tiden... Husk, Columbus oppdaget f.eks Amerika ca 1500 år senere.. Husk de huleboerne der nede hadde slåst med klubber og stein, vist ikke vi vesten hadde introdusert moderne våpen der nede.. Lenke til kommentar
Ninja Jesus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 ...det vil uansett ikke forandre på det faktum at 3.verdenskrig starter i Midtøsten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå