Mr D Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hva synes dere om denne siden. Ikke så mye innhold, men en samling av lenker og bilder som er interessante for de som var med på turen. Noen bilder er litt dårlige, men håper å få flere fra de andre som var med. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Likte ikke at det poppet opp nytt vindu. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Likte ikke at det poppet opp nytt vindu. Jeg er jo egentlig enig. Men jeg ønsket at "min" side ikke skulle bli borte. Derfor vil eksterne lenker komme i nytt vindu, mens min side med bilder er i samme vindu. Forsøkte med rammer, men det ble ikke pent. Rammer er jo vanligvis fy, men jeg synes det funker på siden med bilder. Hva synes andre? Lenke til kommentar
Hei. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Siden var grei nok den, men fargene kunne nok vært litt mer originale. Grå og hvit er litt kjedelige og oppbrukt. Ellers er siden helt ok og greit innhold, sikkert mer spennende for de som var med på turen. Endret 19. november 2003 av Hei. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Syns ikke denne siden fungere i det hele tatt. Vil ikkje si siden har noe design, elementene står "løst", og omtrent ingen layoutmessige prinsipp er fulgt. Typografien passer heller ikkje for denne typen side Graderingene rundt bildene er fæl. Og frames med thumbnails, huff huff. Du bør legge litt mere arbeid ned i dette. Men vet ikkje heilt ka du vil med denne siden. Ble mye pepper dette, Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nokså enig med Hei. Var liksom ikke noe grunndesign. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Designet på "førstesiden" var ikke så værst. Du kunne though ha litt bedre gradienter på bildene, men de var brukbare. Bakgrunnen derimot, gridsene, synes jeg du snarest burde erstatte med noe annet. Alt for høy kontrast, etter min mening. Løsningen med bildene fungerer også dårlig. Prøv å legge inn bildene på selve siden. Kanskje en horisontal scroller er tingen? Vet ikke jeg, og horisontale scrollere er jo som oftest ikke noe særlig, men dte kan funke. Du burde iaffal ha bildene på en side som ser ut som de andre sidene. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Kan tenke meg at denne siden først og fremst er til for innholdet sin del og ikke først og fremst show-off innen design. Til innholds-messig bruk er sida oversiktelig, lett leselig og har behagelige farger, og rolig og "myk" grafikk. Kanskje litt kjedelig og utvaska i fargevalget? Kodinga er oversiktlig og grei, og korrekt etter "loven". Som Mikka sier, kanskje en annen litt mer nøytral bakgrunn. Fin side til innholdsmessig bruk, altså, men ikke noe spesielt som skiller seg ut fra andre sider. Flott jobba! Endret 19. november 2003 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Når siden bare skal inneholde en side, burde du få til noe bedre enn det der. Er forsåvidt enig i det meste av det de andre har sagt, utenom at jeg synes hovedsiden var pyton. Fin side til innholdsmessig bruk. Lenke til kommentar
eye Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå er jo jeg en nOOb her på forumet, så jeg skal vel være litt forsiktig med å uttale meg for mye. Det er tross alt mange veldig dyktige folk som holder til her. Men jeg er enig med Mikka og Dunestar. Siden appelerte til meg i utgangspunktet, men som nevnt ovenfor synes også jeg at den er litt "fargeløs"". Dessuten likte jeg ikke at den endret seg og flyttet seg(helt til høyre i opera 7,21). Syns det er en fordel om du kjører samme designet på alle sidene. Likevel. Jeg synes siden er Bra! Stå på! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Nå er jo jeg en nOOb her på forumet Så n00b at du skriver n00b med O? [/mobbe] Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Takker for alle innspillene. Prøvde å lage en enkel, oversiktlig og ikke glorete side, men det ble kanskje litt for blekt. Har prøvd med litt mer farger, men det ble ikke pent (synes jeg). Har erstattet gridsen med grått. Har noen en ide hvordan man skal lage et fotoalbum med thumbnails uten frames? Får jeg litt tid, så kanskje jeg setter meg i tenkeboksen og begynner helt fra scratch... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har noen en ide hvordan man skal lage et fotoalbum med thumbnails uten frames? PHP. *grin* Du finner mange fine script som er skapt til formålet på www.hotscripts.com! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Søk etter Arles Image web page creator (elns) - den er heilt SUPER til å lage sjølve galleria! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå