Mangelfull Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hei, Detaljene står nedenfor. Jeg vet egentlig ikke hva det meste står for. Bygge muskler eller six pack til sommeren? Lenke til kommentar
Mangelfull Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Edit; roterte bilde Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Du er slank, jeg ville satset på å spise fornuftig og heller prøve å legge på meg litt frem mot sommeren. Går du ned i vekt for å få "sixpack" vil du mest sannsynlig se veldig tynn ut. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Du er slank, spis mer. Huske knebøy, ser ut som du har glemt det Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Tja, jeg er 181 og 58kg <-- Jeg er slank 173 høy og 63kg hørtes jo nesten perfekt ut med de tallene der.. Lenke til kommentar
Smooshball Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg er 180, ca 75kg.<-- ser de øverste magemusklene, definerte lårmuskler samt armene tyter av blodårer....Men han sporte om han bør legge på seg eller deffe, da vil jeg heller ha satset på å legge på meg istedet for å sikte på lavere fettprosent som da vil vise fint lite.Hvor mange går rundt uten t-skjorte hele sommeren? og vil han dra mer babes med sixpack som en Auswitch fange, kontra kunne bruke tiden frem til sommeren med å spise mye og trene tungt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå