Gå til innhold

GUIDE: – Dette er appene jeg har installert for å gjøre livet litt lettere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Onenote og Windows Phone har gjort livet mitt mykje enklare. Det er utruleg lettvindt når eg har snarveg til notater som for eksempel handleliste og gjeremålsliste direkte frå hovudmenyen til telefonen. Også er det sjeldant problemer med den automatiske synkroniseringa med PC. Eg synst Onenote er langt meir brukarvennleg enn for eksempel Evernote.

Lenke til kommentar

Trenger da lommelykt App (i hvert fall ikke på Sony).

Den kan man få frem (av/på funksjonen) ved å dra fingeren fra toppen av skjermen.

Er skjermen låst: Trykk på power kappen en gang så skjermen låsebildet kommer frem og dra så en gang fra toppen og ned og menyen kommer frem.

Er skjermen i bruk: Dra så to ganger fra toppen og ned og menyen kommer frem.

Da er det bare å slå lykten av og på med iconet (så fremt man har valgt å ha det i den menyen). Dermed sparer man den minneplassen!

Lenke til kommentar

Savner Signal Private Messenger. En meldingsapp (tilsvarende whatsapp) som ikke samler eller har rett på noe av din informasjon, ende- til ende-kryptert og open source.

Da synes jeg Telegram er langt bedre, brukte signal en lengre periode, men mulighetene til telegram gjør at telegram er min foretrukkne app til å sende meldinger, filer, bilder mm. kryptert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...