Fatal1tyX Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Da jeg prøver og starte kommer det kun (en) tikkelyd. - Batteriet er nytt og målte den til 12.6v. - Starteren er også nylig byttet - forsøket og løsne på polene for så og feste den igjen for og forsikre om at det ikke er dårlig kontakt ved f eks korrosjon- også prøvd med startkabler, ga ingen forskjell - startet fint igår :/ Ford Mondeo mk3 2003 modell Noen ider om hva mer jeg kan gjøre, så er de hjertelige velkommene Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Nå kjenner jeg ikke bilmodellen - men "tikkelyden" kan vel være kontaktoren du hører. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Går starteren rundt om du kobler startkabler direkte på den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Sjekk om jordledning fra batteri har god kontakt med chassis og motor. Lenke til kommentar
Indian Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Nylig byttet starter? Ny eller brukt starter? Samme problem hadde jeg og feilen var både slitte børster og defekt innslag. Lenke til kommentar
Gamle ørn Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Prøv å holde en kabel på minuspolen på batteriet og over på motoren et sted, gjerne rett på starteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå