Torhild Jansen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Sjefen. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Flott lys som får øyet til å komme fint fram. Jeg ville kanskje prøvd ut med enda litt skarpere - et klikk minus ? Antagelig vanskelig å få fram struktur i det utbrente hvite her. Løsningen kan være svært forsiktig tilsetting av støy muligens med på følgende sløring og jevne ut. Men kanskje kan det være nok med bare et ett tall eller kanskje 2 tall på støytilsetting. Jeg bruker ofte det på helt blank blå himmel for at den ikke skal være for glatt. Men nåe alt dette er skrevet så funker jo den blankøyde svarttrosten fint som den gjør også. Roar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Flott lys som får øyet til å komme fint fram. Jeg ville kanskje prøvd ut med enda litt skarpere - et klikk minus ? Antagelig vanskelig å få fram struktur i det utbrente hvite her. Løsningen kan være svært forsiktig tilsetting av støy muligens med på følgende sløring og jevne ut. Men kanskje kan det være nok med bare et ett tall eller kanskje 2 tall på støytilsetting. Jeg bruker ofte det på helt blank blå himmel for at den ikke skal være for glatt. Men nåe alt dette er skrevet så funker jo den blankøyde svarttrosten fint som den gjør også. Roar Tusen takk for nyttige tips hilsen Torhild Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hei, Torhild. Et virkelig fint bilde av svarttrost, med fin positur, god skarphet, realistiske farger og svært gode detaljer i fjærdrakten ! M v h Albert. 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Detaljert og skarpt bilde av svarttrosten med V1 som klar favoritt. Det utbrente hvite i snøen kan man leve med. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Hei, Torhild. Et virkelig fint bilde av svarttrost, med fin positur, god skarphet, realistiske farger og svært gode detaljer i fjærdrakten ! M v h Albert. Tusen takk for en hyggelig kommentar Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Detaljert og skarpt bilde av svarttrosten med V1 som klar favoritt. Det utbrente hvite i snøen kan man leve med. Mvh Ragnar Tusen takk Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Fint bilde av sjefen, herr svarttrost, mr. blackbird M v h Leif 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Fint bilde av sjefen, herr svarttrost, mr. blackbird M v h Leif Takk takk Leif hilsen Torhild Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 flott bilde. det utbrente her syns jeg faktisk ikke gjør noe. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Så vakre bilder begge to ! 1 Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Flott nærbilde, Torhild, med flotte tydelige detaljer på fjærdrakten til "modellen". Utfordrende motiv, med lyst og mørkt så brutalt blandet, blir det viktigste å sikre detaljer på fuglen. 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Fint bilde av sjefen, herr svarttrost, mr. blackbird M v h Leif Takk takk Leif hilsen Torhild Bare hyggelig ? Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Veldig bra dette, du får frem detaljene i fjærdrakten på en utmerket måte. 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Veldig bra dette, du får frem detaljene i fjærdrakten på en utmerket måte. Tusen takk Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Ikke lett å få fram fjærdrakten på trosten, med det har du greid på en utmerket måte Torhild. Flotte bilder, men jeg holder en knapp på V1 denne gangen Bra jobba Mvh Lisbeth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg