Arodem Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 En utvikler pusset opp CV-en litt for tidlig.Jaggu ser det ut som om Knack får en oppfølger Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Knack er ein fin opplevelse men ganske krevjande og difor ikkje noko for di som gir seg lett. 1080p og 30-45fps er ikkje heilt der eg vil ha spilla og gir grunnlag for trekk når man ikkje får 60fps. Eg vil påstå at 7 av 10 er meir riktig karakter på spillet, sjølv om mange meiner det burde være 8 av 10. Spillpressens slakt var då som no bare basert på nokre få testere som resten skrev av. Dvs lite å bry seg om. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Knack var uten tvil litt whack. Snack å se på, men ikke mye mer. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg er en av de som ble veldig glad i Knack, og synes slett ikke det fortjener all den krasse kritikken det fikk. Elsker slike "koselige" platformspill med animasjonsstil, så et nytt Knack. Ja takk! ^_^ Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg er en av de som ble veldig glad i Knack, og synes slett ikke det fortjener all den krasse kritikken det fikk. Elsker slike "koselige" platformspill med animasjonsstil, så et nytt Knack. Ja takk! ^_^ enig med deg der. Elsket Knack tross alle forferdelige anmeldelser. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Enig med dere. Koste meg mye med Knack og ser gjerne en oppfølger. Det var nesten litt forfriskende med et spill som Knack som ikke var åpen verden. Lenke til kommentar
Boss-Znakemaster Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Var det egentlig en stor etterspørsel etter en oppfølger til Knack ? Har selv ikke hørt altfor mye skryt om spillet. Hørte at det er relativt middelmådig og noe frustrerende. Litt for vanskelig for unge å spille enda det klart er laget for yngre. Det er ett spill som jeg selv har vurdert å sette i samlingen for å prøve ut, men det blir da når jeg kan plukke det opp brukt for rundt 50kr. Mulig Sony får til bedre med Knack 2. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg er en av de som ble veldig glad i Knack, og synes slett ikke det fortjener all den krasse kritikken det fikk. Elsker slike "koselige" platformspill med animasjonsstil, så et nytt Knack. Ja takk! ^_^ Er enig med deg, Knack var et bra spill ja et herlig spill Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg likte Knack jeg! Etter å ha lest endel negative anmeldelser så var jeg veldig skeptisk. Men endel positive anmeldelser og tilbakemeldinger ifra spillere viste seg å stemme. Og spillet føler jeg fikk urettferdig mye kritikk. Et av få plattform spill jeg har spilt ferdig faktisk.... Så en oppfølger byr meg ikke imot. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Selv så likte jeg Knack godt , likte at det flltes litt 90-talls Lenke til kommentar
hausnesia Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Einig. Det var eit artig spel. Fungerte bra for sofa-samarbeid. Synd sytete anmeldelsar skal "øydelegge" for gode spel. Lenke til kommentar
G Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) Tittentei er med Endret 16. februar 2016 av G Lenke til kommentar
chilinutt Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Et forferdelig kjedelig spill som absolutt ikke trenger en oppfølger, såfremt det ikke er for å rette opp alle feilene fra første spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå