HenrikHe Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hei alle sammen! Vi er en guttegjeng på 18/19 år som skal til "Syden" nå i Juli, men vi vet ikke hvor vi skal!Har gjort litt research rundt:KosAyia NapaAlanyaMagaluETCVi er hovedsaklig ute etter festing og god mat, men litt å gjøre om dagen er alltids fint.Men vi ville veldig gjerne fått noe tips og/eller personlig erfaring rundt disse stedene, eller eventuelt andre steder.Prisen er ikke super viktig, men steder som Ibiza er utelokket.Jeg takker på forhånd for all hjelpen! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Svinesund er jo teknisk sett i "syden", mye artig å gjøre der Lenke til kommentar
PerAndre123 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ayia Napa, kjøyr! Lenke til kommentar
Enrich77 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Jeg har ikke vært alle de stedene du nevner, men Ayia Napa virker rimelig trygt for det formålet du nevner med reisen. Jeg har vært der og likte det godt. Personlig ville jeg heller valgt Ios i Kykladene. Hard partyfaktor. Og man har muligheten til å ta dagsutflukt med båt til Paros ellet Santorini. Siste anbefales. Dog ikke som partysted da. Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 19. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2016 Kanskje vi skal åpne Ios som en mulighet! Har faktisk vært i Santorini før, det er veldig fint der. Det at stedet i seg selv er fint er også en stor faktor i det her. Hjertelig takk for hjelp! Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Magaluf har jeg hørt mye bra om, selv liker jeg litt mer rolige steder som Gran Canaria. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Har vært på alle stedene du nevner. Alanya - Aldri igjen. Grusom plass Kos - Veldig lite. Blir fort litt kjedelig Ayia Napa - Forsåvidt helt OK. Magaluf - Definitivt den beste plassen sett bort i fra Ibiza. Havner tilbake her år etter år. Ibiza - Vent til dere er litt oppi tyveårene, har fast jobb med OK lønn ... Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Kos - Veldig lite. Blir fort litt kjedelig Og veldig mange gummibåter og flytevester på strendene der... Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 27. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2016 Har vært på alle stedene du nevner. Alanya - Aldri igjen. Grusom plass Kos - Veldig lite. Blir fort litt kjedelig Ayia Napa - Forsåvidt helt OK. Magaluf - Definitivt den beste plassen sett bort i fra Ibiza. Havner tilbake her år etter år. Ibiza - Vent til dere er litt oppi tyveårene, har fast jobb med OK lønn ... Hvordan var det i Ayia? Er der vi har sett mest egentlig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 27. februar 2016 Del Skrevet 27. februar 2016 Nå er det ca. 5 år siden jeg var der. Men mener å huske at det ikke var mange utesteder kun for skandinavere. 2 eller kanskje 3 stk. Ellers er det MASSE utesteder hvor mesteparten er briter eller nederlendere. Fin strand forøvrig. Lenke til kommentar
HenrikHe Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Nå er det ca. 5 år siden jeg var der. Men mener å huske at det ikke var mange utesteder kun for skandinavere. 2 eller kanskje 3 stk. Ellers er det MASSE utesteder hvor mesteparten er briter eller nederlendere. Fin strand forøvrig. For å være helt ærlig liker jeg å holde meg borte fra britene, bare bråk og drit med de... Jeg vet ikke om det har skjedd mye der siden da du var der, men jeg skal gjøre litt "Research" Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå