AfterGlow Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Lanseringsdatoen til både ny 4-tommers iPhone og ny iPad er klar, ifølge rykter.RYKTE: Det er trolig ikke lenge til du kan kjøpe Apples nye mini-iPhone Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det som har mest å si for om den vil føles rask eller ikke er jo hvilken NAND løsning de går for. Stor forskjell på iPhone 6 og 6S der. Lanseringsdatoen faller jo ganske nær LG og Samsung sin dato, men det er vel tvilsomt at det er noen sammenheng der. Det er jo forskjellige type produkter som lanseres, og dette vil nok ikke være en veldig spennende lansering fra Apple sin side. LG derimot har en klar strategi med sitt tidspunkt. Synes ellers det er merkelig å bruke 5SE som navn, hvis det blir navnet. Det høres ut som en gammel telefon ved launch. Jeg ville nok heller brukt et 6-tall. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Nice, da bytter jeg ut min 640 med 650. Ups, min kommentar havna på feil plass . Endret 15. februar 2016 av ronron25 Lenke til kommentar
tsetsefluen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Tippet at med denne utgivelsen kommer den lille telefonen til å bli populær blant de yngre som har mindre hender. Og blir de vant med Iphone... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg