|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) Kaller meg "Stille Kriger" eller "SeVen" Noen kjente her ? Endret 19. november 2003 av |SeVen| Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dette er mitt nick overalt. Har ikke sett deg noe sted, hvor pleier du å spille hen...? Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Tx3, spiller på VSOP, goodgame, Dreamlands og The Patriots (CS 1.5) Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Tx3, spiller på VSOP, goodgame, Dreamlands og The Patriots (CS 1.5) Hm.. husker ikke dere. Men så spiller jeg ikke Cs så mye fortiden, har desverre ikke tid Men kommer sterkere tilbake tter jul. Da slutter jeg i den ene jobben Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Dette er mitt nick overalt.Har ikke sett deg noe sted, hvor pleier du å spille hen...? Pleier å spille på Hellfragger og NRA serverne. Spiller som regel der det er litt skilled folk, kjett å spille med bare nuubz. Lenke til kommentar
sfRoyal Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hellfragger er lamerservere sånn jeg ser det, spillte på VV før, der var det noen skilled Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Spilte også mye på Hellfragger før.. MYE! Men ikke det siste året.. Plassen er blitt en samlingsplass for statshorer og lamejoinere. Noe som er kjempmorro! Nå spiller jeg bare på Csplanet.no, norges beste servere! Og nick? Samme som jeg bruker her.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Tja.. HF har vel tapt seg, men det har igrunn alle servere synes jeg. Men NRA og Esports serveren holder koken bra Største problemet er whinere synes jeg, umulig å spille bra, uten at whinere klager og syter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 [POD]Cock har jeg brukt de siste ukene. Spiller så å si bare på LAN (dvs nesten aldri de siste 3-4mnd). Lenke til kommentar
Dr_Ost Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Samme nick på CS som her. Lastet forøvrig nettopp ned 1.6 i annledning adsl. Spiller stort sett på det jeg finner av norske servere. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Spiller CS 1.6, nick: razh0r / razh0r.mp3 / needclan-razh0r Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 .....Nå spiller jeg bare på Csplanet.no..... off topic: er ikke det noen av de serverne som relativt ofte kjører fy_iceworld og annet crap? on topic: nå er ikke jeg en CS fan men de gangene jeg spiller så spiller jeg der det er folk med mindre det bare er whiners der, da skifter jeg. forøvrig er det; de: aztec, nuke dust2 cs: italy som gjelder også oilrig da seff (fragge awm'ene i tårnet også escape ) men jeg husker ikke hvilken prefix eller hva det er den har Kaller meg forøvrig mye rart ettersom jeg ikke spiller så mye Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Spiller CS 1.6, nick: razh0r / razh0r.mp3 / needclan-razh0r Tror kanskje jeg har spilt med deg. Ringer en lite bjelle iallefall Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Spiller CS 1.6, nick: razh0r / razh0r.mp3 / needclan-razh0r Tror kanskje jeg har spilt med deg. Ringer en lite bjelle iallefall Kult! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Luremusen(topius) Lenke til kommentar
Kringla' Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 <--- Men har ikke spilt cs i det siste. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 LoS @ FoCo #4 rats only *grin* Digger rats, det andre blir for kjedelig i lengden. Er så lei dust og aztec osv. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 CS nick: ZiToC 1.5 spiller jeg bare på gamingorb 1.6 spiller jeg på masse forskjellige servere Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 LoS @ FoCo #4 rats only *grin* Digger rats, det andre blir for kjedelig i lengden. Er så lei dust og aztec osv. Sett deg på Foco endel Lenke til kommentar
bambam Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 whimp. Spiller noe for morro på x-pec(ip=cs.omgplz.com).... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå