Gjest member-296438 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Nature vs .... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Kult fotografert flott bilde! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Du er flink å se motivene du! Dette ble riktig lekkert det, personlig så hadde jeg nok kuttet litt i himmelen...men det er meg det.. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Siden kvisten driver og kiler det menneskeskapte så kunne det lett blitt mye latter i bildet. Nevner at hvis du tar en beskjæring oppe slik at øvre ramme skjærer skya med litt luft fram til høyre hjørnet så får du en diagonal mellom kortside og langside som øker spenningen i bildet. Nede kan en beskjæring gi det samme mellom høyre kortside og nedre ramme gi det samme i sort. Hvorvidt du har sansen for forslagene blir jo opp til deg. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Enkel, men en spennende komposisjon gir et severdig resultat. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Takker folk´s :-) Et yndet sted for byens fotografer, disse broene inn mot Kr. sand. Nesten "oppbrukt" som motiv, men en vender tilbake. Prøver å gjøre noe nytt når jeg først stikker bort. Beskjæring overlater jeg til Statens Vegvesen, som skal sprenge broen i nærmeste fremtid, for så og bygge en flat og lite spennende ny bro....Men hvis en kommer på undersiden blir det sikkert noen flotte linjer. Skal gi et eksempel i morgen:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Flott komponert og med fin bruk av dybdeskarphet. Kreativt og et must i s/hv . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Flott komponert og med fin bruk av dybdeskarphet. Kreativt og et must i s/hv . Mvh Alec Takker Alec. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg