sedsberg Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Har en iBuffalo SNES-gamepad (USB) med et merkelig problem. Det kommer innimellom tilfeldige "fantomtrykk" helt av seg selv fra D-paden. Dvs. tilsynelatende. Feilen kommer helt tilfeldig. Noen ganger kan det gå en time uten problem. I det minste uten at jeg merker noe. Andre ganger kan det skje så ofte at det er umulig å f.eks. konfigurere paden. Problemet er kun i Windows 10. Ikke i Windows 7 og 8.1. Det er kun D-pad. Ingen av de andre knappene. Noen som har en fjerneste idé om hva som kan være feil? Jeg har prøvd å kjøre programmer samtidig som overvåker tastene på gamepaden men der ser jeg ingenting. Selv ikke når D-paden tilsynelatende gir signaler. Edit: Har nå observert feilutslag i test-programmet. Endret 16. februar 2016 av sedsberg Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Ingen forslag? Reinstallasjon av Windows hjalp ikke. Har også samme problemet med andre gamepads. Alltid D-paden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå