uNF Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hvilke butikker selger utstyr til I-buddier? Nå som PCMAX er konk.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Multicom selger i.buddy iallefall. I-buddy er den mest latterlige bærbare jeg har sett. Den har jo ikke batteri..! Hva skal du med en bærbar uten batteri ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Den har jo ikke batteri..! Hva skal du med en bærbar uten batteri ? La den gå på A/C power? Sånn som mange gjør selv om de har batteri. Lenke til kommentar
uNF Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har ikke noe problem ved å ikke ha batteri. Dette er helt ok for mitt bruk (finnes stikkkontakter overalt). Har jo hatt maskina i over et år nå og enda er den på høyde med maskiner som selges idag. Ingen andre tips enn multicom? Jeg vet det finnes fler, men husker ikke navnet i farta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå