Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Sollyset... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Fin stemning i denne serien og flere gode komposisjoner. I tillegg harmoniske farger. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 V6 med en spennende komposisjon, godt fotoarbeid. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Fin serie med de samme elementene brukt i forskjellige settinger og vinkler. Skulle jeg nevne noen endringer så måtte det bli i V1 der jeg ville tatt en beskjæring til høyre slik at trekanten oppe mellom persiennen og tekstilen til høyre forsvant. I V2 ville jeg tatt en beskjæring til venstre slik at linje ut i øvre venstre hjørnet ble eliminert. Ellers ingen innvendinger. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Lassern , Ragnar og - Roar !!! Noterer meg beskjæringsforslagene , i v1 var jeg inne på tanken men kom til at det ville ha ødelagt effekten av lysstripene på lampeskjermen .. I v2 går ikke linjen ut i øvre venstre hjørne men bryter topplinjen så vidt det er . I alle fall på min skjerm . Mvh Alec Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Hei, Alec. En fin serie med bilder, dette her, og såvel former som farger har god harmoni ! Et godt stykke fotoarbeid ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg