Jostein76 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Veit ikkje om det e her eg skal poste dette. Eg driv og trener litt fotball ca. 2 ganger pr veke. Mandag og onsdag. Når eg e ferdig der så reiser eg heim og tar ein dusj. Husker ikkje korleis eg kom inn på dette på jobb eller kva eg snakka med min kollega om. Men eg fortalde ei at eg dusja om kvelden etter trening, sånn ca. halv elleve om kvelden. Så når eg stod opp neste dag så dusja eg ikkje. Det meinte min kollega at eg burde. Men eg dusjer ikkje om morgonene når eg gjer det ca. ein time før eg legg meg. Kva seier dere som kjem til å lese dette. Blir litt teit å diskutere noko som dette. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Ved mindre du lå og svetta og var aktiv mens du sov, skal det ikke være nødvendig å dusje morran etter. 1 Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Noen har en hang-up på at dusjing skal skje på morgenen, men å argumentere ovenfor en kveldsdusjer at man bør gjøre det på kvelden og morgenen har jeg aldri hørt om. Bortkasta tid og bortkasta vann spør du meg. Med forbehold om at du bytter sengetøy jevnlig ;-) Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 Jeg trener hver dag og dusjer på kvelden, og jeg er den reneste personen jeg vet om. Speisa type dersom han mener man er mer skitten ellerno fordi du ikke dusjer 10 min før du går på jobb. jeez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå