Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nextgentel og support... stemmer dette?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Saken er jo såre enkel. Alle bredbåndsleverandører har en viss fortjenstemargin på produktene sine. Når NGT kan levere raskere linjer til rimeligere priser enn andre, så vil det betinge innsparinger på andre områder. Med andre ord kundeservicen. Det er jo derfor de er så raske med å stenge forbindelsen ved manglende betaling.

Siden det er umulig å komme i kontakt med dem, har de outsourcet fakturatjenesten

Lenke til kommentar

Ringer jeg midt på dagen tar det ca 40 minutt før jeg kommer gjennom, folka på kundeservice har også få muligheter til å faktisk gjøre noe konstruktivt for deg. Du får heller ikke eskalert en sak du legger frem.

 

Sender man mail tar det ofte dager før du får (om du får) svar. Du kan heller ikke skrive om to ting i en mail, dette da de kun svarer på den første evt enkleste tingen du spør om. De henviser som regel da bare til hvordan dems regelverk er selv om det er en helt utrolig irriterende bagatell som lett kunne blitt fikset om man hadde fått snakket med noen på drift og kunne forklart det hele.

 

Kort sagt.. ngt sin kundeservice fungerer sikkert som den skal, de gir informasjonen, de registrerer saker, de sier det de har lov til og de gjør ikke ting utover sin fullmakt.. men 2ndre linje følger IKKE opp.

Lenke til kommentar

Virker som om jeg er utrolig heldig.

 

Da jeg fikk linjen var hastigheten for lav, så jeg sendte de en mail. Dagen etterpå ringte de meg opp og fikset det med en gang.

I sommer gikk modemet til dundas, så jeg tok en telefon til kundesupport. Ventetiden var bare 5 minutter, og etter ca 5 minutter samtale fikk jeg beskjed om at jeg kunne dra til Lysaker og få nytt modem der.

Etter en liten stund viste det seg at det nye modemet ikke fungerte tilfredstillende, så jeg sendte de en mail og en uke senere lå et nytt modem og ventet på postkontoret, så du kan si jeg er strålende fornøyd med deres kundeservice (iallefall hittil) ;).

 

Sist jeg måtte ringe telenor sin internettsupport måtte jeg derimot vente 45 minutter i kø :(.

 

Edit: det varme stedet der nede er det visstnok ikke lov å prate om :shrug:

Endret av nVIDIAsucks
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...