rockalot2 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Fant denne på dinside.no; http://www.dinside.no/php/art.php?id=95941 Må man virkelig vente så lenge med å få komme i kontakt med Nextgentel? I snitt blir det ca kr 7,50 for å sitte på vent... for ikke snakke om den bortkastede tiden da... uhørt!! Lenke til kommentar
oxbow Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Vet det er mangen som har opplevd dette ja, er blandt en av dem. Har ofte sittet opptil en time. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, så ille er det faktisk. Selv har jeg Tiscali (men har hatt NGT), så du burde prise deg lykkelig (takk og lov har man sjeldent behov for support) ettersom jeg må sitte i telefonen opp til en time+. Det som er cluet, er å finne tidspunktet det er lite pågang på... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Ja, dette er dessverre fakta. Man kan sitte i opptil 1,5 timer i kø, uten svar, men som oftest kaster telefonsystemet deg ut før det. Når du først får svar, vel... Det er en helt annen thread! Teknisk sett er tjenesten til NGT upåklanderlig, men ventetiden på kundeservice suger helt tissemann.... Lenke til kommentar
Murty Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hvis dere ikke kommer frem på telefon... hvorfor ikke sende en mail? Lenke til kommentar
Supervisor Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hver eneste gang når jeg ringer dem venter jeg i gjennomsnitt mellom 35-45 min. En gang spurte jeg en av dem hvorfor er det så lang tid til å vente på support, og fikk svar at det blir annerledes fra nytt år siden de vil få enn annen sentral (eller var det switchboard, husker ikke) så at de kan svare raskere. La oss håpe at det er sant. Lenke til kommentar
ilex Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg har ikke opplevd noe forskjell på telenor eller NGT, begge har som regel tatt fra 10-20 min. Hehe, sende mail til NGT ja. Tar som regel over en uke før man får svar, der er de virkelig elendige. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 hvis dere ikke kommer frem på telefon... hvorfor ikke sende en mail? Vel, det er fordi mailsvar først kommer etter 1-3 uker... Jeg fikk svar på en mail i går, en mail jeg selv sendte til nextgentel 28/10! ( ) Har sagt dette mange ganger før, både her og til NGT: Jeg fatter ikke hvordan et selskap kan ha en så utrolig god tjeneste, teknisk sett, og en så ufattelig dårlig kundeservice Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Utrolig festlig å kjøpe 500,- kontant kort før du ringer, men før du får snakke med et menneske er du disconnectet. Og ja, supporten er virkelig forferdelig. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 I snitt blir det ca kr 7,50 for å sitte på vent... for ikke snakke om den bortkastede tiden da... uhørt!! Har kun ringt to ganger, og det den siste måneden. Har kun ventet 5 - 10 min. per gang. Kanskje de har blitt bedre, ihvertfall storfornøyd. Begge gangene var på formiddagen... Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg sendte en mail til NGT kundeservice på fredag. Jeg har fortsatt ikke hørt et pip fra de... Lenke til kommentar
Kick150 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Som jeg skrev tidligere i et sint innlegg vedr. NGT, så .....ja. De er ikke mulig å få tak i. Så jeg er helt enig. Jeg sendte mail og brev ca. medio oktober. Og jeg har enda ikke fått svar. Kanskje en idè og kontakte lokalavisne og be de ta seg en tur på besøk til de? Kanskje da pipen får seg en annen lyd? Eller kanskje TV2 hjelper deg? Men det som er mest arrogant, er jo at selv etter all kritikken de har fått, så ser de en annen vei og blåser i det. Lenke til kommentar
greigster Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) jeg oppdaget til min store forferdelse at jeg kun hadde 1024/386-linje da jeg logga meg inn på routeren ikke rart det gikk schiit.. (nå skal det sies at siden juli ifjor og fram til sist ukehar jeg hatt 7686/836-linje som midlertidig 'plaster på såret'.. tror de glemte å justere det nedigjen noen uker etter jeg fikk det *grin* ) men ettersom "charlie" skulle være 1350/512 så ringte jeg og klaget.. og rett skal være rett som de sa, nå fikk jeg oppjusert den til 1664/512! så det hjelper å holde øynene åpne.. men det skal nå sies at det var 30min lang ventetid på telefonen.. og den forferdelige cd'en som gikk på repeat var helt forj****ig Tg. Endret 20. november 2003 av tgreig Lenke til kommentar
Star Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jeg har ofte sittet i 1 time og mer enn det for og få support hos nextgentel... Mail gidder jeg ikke lengre, for det tar gjerne en uke før jeg får svar uansett.... De kunne nok godt ansatt litt flere folk til og høre på klagingen vår... Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 hvis dere ikke kommer frem på telefon... hvorfor ikke sende en mail? Har nå sendt 4 mail, med noen ukers mellomrom (ang samme tema) Har enda ikke fått svar. Snart et par mnd siden første mailen.. Kommer nå til å sende en utskrift av mailen via vanlig post, og deretter kontakte forbrukerrådet hvis det ikke fører fram. (de skylder meg ca 1000 kr) Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 jeg pleier å måtte vente en ukes tid, og minst en halvtime på telefon. For et år siden skrev jeg en mail til de om at kundeservicen deres var alt for dårlig, og at jeg ville gjerne gjøre noe med det. Vedlagt lå en jobbsøknad. Dessverre ble det ikke noe jobb på meg, men det var jo verdt et forsøk. Lenke til kommentar
flyby Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Akkurat pratet med faktura avd. Det tok ca. 1 minutt. De er vel keene på å få in pengene tenker jeg. Teknisk support derimot suger så det holder. Har hatt et problem med oppkobling, måtte få tak i support 4 ganger og det tok 45-60 min hver gang. Da jeg endelig kom online var det 10 dager etter avtalt dato, men jaggu har de tatt seg betalt for de dagene likevel (derfor tlf. til faktura avd. ). Flyby Lenke til kommentar
Rascal Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Trikset er å ringe nummeret for "nye" kunder og be dem få kundesenteret om å ringe deg.. høflig.. virker hver gang.. venter i ca. 10-30 minutter men da sitter du ihvertfall ikke i kø med telleskritt. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Jaja,men nå har jo NGT fått 150millioner i ny kapital i forbindelse med børslansering. Da burde de jo få råd til å implementere noe som heter kundeservice. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 kan jo konkludere med at NGT er best for de som har litt peiling og absolutt ikke trenger hjelp. har ringt til de selc. du må ha godt tid, gjerne spille spill mens du venter, men når du først kommer gjennom får du raske enkle og greie svar, men litt bedre support burde de stillt opp med. Mail supporten skal visst være enda dårligere, en venn av meg spurte hvordan du kunne åpne portene. det tok laang tid før svaret kom og da det kom hevdet NGT at dette ikke lot seg gjøre.. merkelig.. ja ja. har jo fått økt hastighet nå da er veldig fornøyd jeg. :-) uten tillegg i prisen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå