Wabby Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Idag hadde jeg valget : 6600 for kr 750,- eller E700 for 0,- Endte opp med å kjøpe E700 da min forrige telefon var 6610 med heller dårlige erfaringer, og jeg orket ikke i ha en så stor klump i lomma som gjorde at det føltes ut som en ekstra balle under livet... Selv om jeg er en Gadetfreak så ble det Samsung, har hatt en A300 og den var aldri problemer med. Anyway! Her er problemet; Har lastet ned EasyStudio fra Samsungs hjemmesider, fått tak i 4000 polyfoniske ringelyder og masse fancy stæsj, har lastet opp en del fete sanger og stillt telefonen slik jeg vil ha den... MEN!! Hvordan sletter man filer på telefonen ???? Programmet har en Upload og en download funksjon til mobilen, men ikke delete. Går ikke ann å slette enkelte sanger/lyder på telefonen heller, men har klart å finne et sted der man kan resette til fabrikkinstillinger for Ringetoner. Dette er jo tungvindt da alle ringelydene vil forsvinne. Håper at jeg er den dumme og ikke har sett det enda, for dette er ikke noe jeg ønsker å ha i fremtiden. Håper på positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
UrNils Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 For å få slettet en og en ringetone går du inn på meny --> Spill&Wap --> Media --> Lyder --> Mine Lyder. Der får du opp lista over de ringetonene du har lastet opp, og der kan du trykke på Valg --> Slett hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå