johanf Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Som å røre i en tilitersbøtte med vann med en spiseskje? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 En jente er løs hvis hun har sex før ekteskapet 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hvorfor skulle jeg synes at en jente er "løs"? Hvordan hun lever sitt liv er da opp til henne. Kardemommeloven gjelder her også. Geir 1 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hvis hun ikke er i bur eller bånd så er hu løs. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Hvorfor skulle jeg synes at en jente er "løs"? Hvordan hun lever sitt liv er da opp til henne. Kardemommeloven gjelder her også. Geir /signed Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg tenker ærlig talt aldri at ei jente er løs. Det er et uttrykk som baserer seg på den umoderne holdningen at jenter skal være "sømmelige" og være fast med én gutt. Ofte bruker folk uttrykket løs bare fordi ei jente ikke nødvendigvis holder seg til deres idealkvinne/jente. For ikke å snakke om at noen gutter må kalle jenter "løs" som en forsvarsmekanisme for å lure seg til å tro at de er bedre enn jenta som ikke ville ha dem. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Helt greit å synes en jente er "løs" pga X, men da må man synes akkurat det samme om gutter. Likestilling skal gjelde for meninger også. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Syns det er helt greit jeg, syns folk skal få lov til å gjøre hva de vil og det kan være gøy å leke med de. Men jeg tror nok jeg vil prøve å finne noen som reflekterer min egen erfaring når jeg skal finne fast følge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå