SnowDOG_ Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Som topic sier så vil ikke IE lengre lagre bilder som de kommer. f.eks whatever.jpg men blir untitlde.bmp. Dette irreter meg og eg lurer på kordan eg kan få fikset dette til at den lagrer som original fil igjen. Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dette skal funke har aldri prøvd det dog. 1. åpne nettleseren. klikk verktøy, alternativ for internett, og slett filer og informasjonskapsler. 2. Og dette er viktig. åpne nettleseren. klikk verktøy, alternativ for internett, instillinger og øk diskplassen som skal brukes gjerne doble den hvis du har grei harddiskplass. Og ta en restart bare sånn for moro skyld Lenke til kommentar
RAS612 Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 jeg lurer og på dette, har samme problem. Det funker ikke å slette informasjonskapslene. Noen som har noe info? Lenke til kommentar
Josten Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Bump Har samme problemet, men tenkte det var bedre å bumpe denne enn å lage en ny. Noen som har løsninger? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 jeg lurer og på dette, har samme problem. Det funker ikke å slette informasjonskapslene. Ikke informasjonskapslene men velg "slett filer" i samme vindu. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 .... øk diskplassen som skal brukes gjerne doble den hvis du har grei harddiskplass. Det er jo helt motsatt. Problemet er at denne bufferen er for stor. Sett ned "Amount of diskspace to use" til f.eks 20MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå