tss141 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hei. Jeg ville sette meg ned å spille et av mine favoritt barnespill som var "102 dalmatinere operasjon voff" eller "102 dalmatians puppes to the rescue" på engelsk. Dette er ganske åpenbart et 32-bit spill, og det kom ut i år 2000 så det er ganske gammelt. Jeg har spilt dette før på en win 7 ultimate 64 bit PC, men når jeg skulle innstallere spillet i dag på samme pc oppgradert til windows 10, får jeg det ikke til å funke.Når jeg bruker autorun så kommer alternativene "innstaller nå" og "avslutt" opp, og når jeg trykker på innstaller nå så spør den meg om jeg vil la programmet gjøre endringer på datamaskinen. Der trykker jeg ja, og da er det ingen respons. Jeg har prøvd å gå rundt autorun og starte setup.exe fila, men da får jeg heller ingen respons. Noen som har ideer til hva jeg kan gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Åpne CD og høyreklikk setup (ikke autorun) og velg feilsøk. Spør om du trenger veiledning til dette. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 personlig hadde jeg bare puttet det i en virtuell maskin med windows 98 på Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Åpne CD og høyreklikk setup (ikke autorun) og velg feilsøk. Spør om du trenger veiledning til dette. Det funker ikke, samme skjer personlig hadde jeg bare puttet det i en virtuell maskin med windows 98 på Har tenkt på det, men hvorfor gjøre det vansklig når man kan gjøre det lett Oppdaget at prosessene hopet seg opp i oppgavebehandling etter som jeg prøver å starte spillet. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 http://www.howtogeek.com/228689/how-to-make-old-programs-work-on-windows-10/ Ikke så mange flere alternativer enn det som er listet i artikkelen over som vil fungere. Lenke til kommentar
tss141 Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Ser ikke ut som noe av det funker, har ikke prøvd virtual machine enda men vil liksom prøve andre alternativer først Lenke til kommentar
Shadowxx Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 (endret) høre klikk enkegskaper så velger du kjør som win xpedit:lag en iso av det kjør som en cd Endret 16. februar 2016 av Shadowxx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå