Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Angst og OCD, er det vanlig med noe hvitt og hardt i nakkekoteletter, eller er det sannsynlig at det er tann fra meg?

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker han hadde merket det om han mistet en tann. Me smells troll...

Jaha? Hver gang jeg kjenner noe hardt som knaser i mat er jeg redd for at en tann er slått biter av.

Har brukt astmamedisiner  hele livet som "spiser opp" tennene.

Hver gang jeg merker/hører knasing formelig ser jeg tusenlapper som flyr avgårde.....

Lenke til kommentar

Joda, det kan være TS som ikke er flink nok til å beskrive problemet sitt.

Men å lurer på om det er sin egen tann han finner i kjøttet, uten å telle over hva han har i gapet, kjenne smerte eller merke at noe ramler ut, knaser eller knekker - det høres troll ut.

Men hva vet jeg, folk kan jo også være rare, men så rar..?

Lenke til kommentar

Men å lurer på om det er sin egen tann han finner i kjøttet, uten å telle over hva han har i gapet, kjenne smerte eller merke at noe ramler ut, knaser eller knekker - det høres troll ut.

Leste du hele førsteinnlegget? Angst og OCD vil kunne føre til irrasjonell frykt for slikt.

Et for en fremmedlegeme som ikke umiddelbart gjenkjennes kan fort lede til antagelser.

Lenke til kommentar

Leste du hele førsteinnlegget? Angst og OCD vil kunne føre til irrasjonell frykt for slikt.

Et for en fremmedlegeme som ikke umiddelbart gjenkjennes kan fort lede til antagelser.

Joda, jeg leste. Og er enda ikke overbevisst om at dette ikke er trolling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...