AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hei, jeg har angst og OCD. Derfor spør jeg her for å prøve å komme meg videre. Dette skulle kanskje vært postet på mat, men tenkte spørsmålet var for psykt for det. Er det vanlig med noe hvitt og hardt i nakkekoteletter, eller er det sannsynlig at det er tann fra meg? Anonymous poster hash: 97ef3...022 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det er vel heller lite sannsynlig at det er en tann fra deg, du vet vel hvordan en tann ser ut? Hvis ikke kan du poste bilde. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Jeg tror jeg vet presis hva du mener. Det er vanlig. Det er nok bein eller brusk. Husk at griser og okser ikke er vandrende pølser, de har et skjelett som hindrer at de faller sammen. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Tenker han hadde merket det om han mistet en tann. Me smells troll... Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Tenker han hadde merket det om han mistet en tann. Me smells troll... Jaha? Hver gang jeg kjenner noe hardt som knaser i mat er jeg redd for at en tann er slått biter av. Har brukt astmamedisiner hele livet som "spiser opp" tennene. Hver gang jeg merker/hører knasing formelig ser jeg tusenlapper som flyr avgårde..... Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det er ikke det han skriver. Han finner noe hvit og hardt i maten, og lurer på om det er en tann. Ikke noe om knasing eller at han har tygget i et fremmedlegeme. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det er vel en plausibel forklaring på hvorfor han skulle tro det... ? Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Joda, det kan være TS som ikke er flink nok til å beskrive problemet sitt. Men å lurer på om det er sin egen tann han finner i kjøttet, uten å telle over hva han har i gapet, kjenne smerte eller merke at noe ramler ut, knaser eller knekker - det høres troll ut. Men hva vet jeg, folk kan jo også være rare, men så rar..? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Man må anta at han har tygget og funnet det i munnen. Endret 14. februar 2016 av Emancipate Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Det er brusk fra koteletten. Har du mistet en ann, ser du nette i speilet Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Joda, det kan være TS som ikke er flink nok til å beskrive problemet sitt. Men å lurer på om det er sin egen tann han finner i kjøttet, uten å telle over hva han har i gapet, kjenne smerte eller merke at noe ramler ut, knaser eller knekker - det høres troll ut. Men hva vet jeg, folk kan jo også være rare, men så rar..? Leste du hele førsteinnlegget? Angst og OCD vil kunne føre til irrasjonell frykt for slikt. Et for en fremmedlegeme som ikke umiddelbart gjenkjennes kan fort lede til antagelser. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Joda, det kan være TS som ikke er flink nok til å beskrive problemet sitt. Men å lurer på om det er sin egen tann han finner i kjøttet, uten å telle over hva han har i gapet, kjenne smerte eller merke at noe ramler ut, knaser eller knekker - det høres troll ut. Men hva vet jeg, folk kan jo også være rare, men så rar..? Leste du hele førsteinnlegget? Angst og OCD vil kunne føre til irrasjonell frykt for slikt. Et for en fremmedlegeme som ikke umiddelbart gjenkjennes kan fort lede til antagelser. Joda, jeg leste. Og er enda ikke overbevisst om at dette ikke er trolling. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1709330 TS har fått svar folkens. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå