Gå til innhold

Hitman - Diskusjon om spillet (foreløpig BETA)

Anbefalte innlegg

Spiller dere på PC eller på konsoll?

Jeg spiller på PS4 og jeg kjenner ikke igjen problemet.

Mister jeg internett tilkoblingen så får jeg beskjed om at jeg må gå offline. Men da kommer jeg ikke på ledertavlen.

Nå har jeg kun mistet internett en gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spiller på PC. Skrudde av Netlimiter som kan ha forårsaket problemet, gudene vet..

Bare så sjukt dårlig at den kaster deg rett til hovedmenyen, hvor jeg kan koble til igjen med en gang uten problemer. Den burde gitt meg muligheten til å koble til igjen før den kaster meg rett ut. 

Jaja, spillet vet jeg ikke helt hva jeg synes om enda. Føler jeg bruker all tid på å lære meg scriptinga. Det er MYE åpenbar scripting i dette spillet, de kunne gjort en bedre jobb med å skjule det.

Sammenlignet med Absolution, som jeg spilte igjennom for noen få måneder siden, så syns jeg faktisk Absolution er bedre, men det blir  vel som å banne i kjærka :D

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med spillet utenom scriptingen er at spillet holder deg i hånden. Dette startet med Absolution. Hvorfor må vi vite hvor target er? Husker første HItman spillene. Da fikk du intel i starten, du fikk kanskje et bilde over sjefen på en plantasje, thats it. Ikke noe waypoint eller selvlysende rødfarge som highlighter målet. 

Det morroe er å faktisk jobbe litt, men i nye Hitman så eneste utfordringen er å sette seg inn i all scripta eventsen i spillet. Det blir totalt feil. 

Lenke til kommentar

Største problemet jeg har med spillet utenom scriptingen er at spillet holder deg i hånden. Dette startet med Absolution. Hvorfor må vi vite hvor target er? Husker første HItman spillene. Da fikk du intel i starten, du fikk kanskje et bilde over sjefen på en plantasje, thats it. Ikke noe waypoint eller selvlysende rødfarge som highlighter målet. 

Det morroe er å faktisk jobbe litt, men i nye Hitman så eneste utfordringen er å sette seg inn i all scripta eventsen i spillet. Det blir totalt feil. 

Man kan vel skru av hjelpemidler? 

Det som er en liten plage er at den kunstige intelligensen er trigger basert, til tider må man være i en sekvens eller innenfor en viss radius før AI'en utfører oppgaven sin. 

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...