Gå til innhold

Hitman - Diskusjon om spillet (foreløpig BETA)

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Flere som har fått prøvd Hitman i helga?

Jeg fikk beta-kode siden jeg har forhåndsbestilt CE versjon, til PS4!

Man får prøve 3 missions, jeg er ikke helt ferdig med det siste enda.

Oppdrag 1)

Likvidere en person ombord på en "båt" (ser ut som en staffasje/modell). Det er fest og mange mennesker ombord. Blir guidet igjennom

Oppdrag 2)

Samme oppdrag, men egen frihet. Her kan du prøve å gjøre ting på din egen måte.

Oppdrag 3)

På en liten hangar med fly og diverse rom og kontor. Skal også her likvidere en person. Ikke ferdig med oppdraget.

Er egentlig litt fornøyd med det jeg har prøvd så langt.

Har dere prøvd? Hva synes dere? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det i forhold til Blood Money? Jeg forhåndsbestiller aldri spill så jeg har ikke fått prøve betaen. Er interessert i konseptet, og Blood Money var vel det spillet jeg falt mest for, samtidig som det var veldig begrensende. Du hadde "frihet" til å takle oppdraget på en del måter, men allikevel endte du opp med 1-3 løsninger på problemet allikevel..

PS. Stakkars han kokken i første oppdraget. Han får gjennomgå:

zvz6libafqqbzfvkqcna.gif

Lenke til kommentar

Hvordan er det i forhold til Blood Money? Jeg forhåndsbestiller aldri spill så jeg har ikke fått prøve betaen. Er interessert i konseptet, og Blood Money var vel det spillet jeg falt mest for, samtidig som det var veldig begrensende. Du hadde "frihet" til å takle oppdraget på en del måter, men allikevel endte du opp med 1-3 løsninger på problemet allikevel..

Ut ifra det jeg har sett så har man friheten fra de gamle spillene tilbake igjen.

Lenke til kommentar

Høres bra ut.

Har nå lest en preview og det ser ut til at et par usaklige elementer er til en viss grad eliminert som for eksempel at du kverker en vakt og passerer de andre 8 vaktene uten at de reagerer på at de plutselig har fått en to meter høy kollega med strekkodetatovering i nakken. Det ser også ut til brettene vil by på mange valgmuligheter noe som er viktig for denne typen spill.

Første episode vil koste en drøy hundrelapp - det skal jeg ta nok meg råd til og så får vi se om jeg kjøper resten:

Io Interactive is billing Hitman as the first 'fully episodic' Triple-A game, and players will be able to get the opening missions for around £10. The following locations will cost around £7 each, but it's possible to buy the whole thing for a one-off payment of around £50.

Datoer:

Italy will be released in April

Morocco will come out in May

Thailand, the US and Japan will follow throughout 2016

Final version containing everything comes out at the end of the year

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

På tide å blåse liv i denne tråden igjen.

Hitman kommer ut om litt under 2 dager :D

Jeg forhåndsbestilte spillet nettopp til tross for bugsa og vanskelighets graden i betaen :)

Har lekt meg litt nå med med oppdrag 3 i betaen som fortsatt er spillbar på PS4

Klarte nettopp å få tak i vodka flasken og forgifte han fyren uten å bytte klær eller drepe noen vakter ;)

Lenke til kommentar

Har ikke fulgt så mye med på dette spillet. Men hvis jeg har forstått det rett, så utgir de det på samme vis som Life Is Strange?

Ja det er et episode basert spill.

Men ut i fra betaen så er det veldig mye som er låst på hvert oppdrag.

Så det ser ut til at det blir en del å gjøre i hvert spill.

Jeg vil tro det er 6 baner i hvert spill.

Og om jeg har forstått det rett, så kommer det tilsammen 4 utgaver (inkludert den som slippes imorgen). En hver mnd.

Det er kanskje noen som kan bekrefte dette?

Jeg har kjøpt Full Experience. Vil tro jeg får alle utgavene da.

Endret av Stampy
Lenke til kommentar

Refunda spillet etter 45 minutt playtime. Spilte betaen men selve spillet har så mange issues at jeg nekter å støtte spillet med penger.

DX12 ser ut til å ha store issues med nVIDIA kort. Spillet fryser eller nekter å laste inn kart i det hele tatt. DX11 har ikke imponerende ytelse. 30-40 fps med 980 i SLI via Fullscreen. Men endrer du til Exclusive Fullscreen får man plutselig over 60 fps. Men åpner man dører? Vel da synker det ned til 20-30 fps. 

Man kan "kanskje" la ytelsesproblemene være, men at missions er så scripta klarer jeg ikke å la meg fenge av. Det er triggers overalt som setter i gang forskjellige events. Sånn har ikke Hitman vært tidligere, da snakker jeg om gamle hitman spillene.

Utrolig skuffende spill.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er et bra spill.

Ja selvfølgelig er det mange triggere i spillet.

Og de er veldig tydelige.

Men mye bedre det enn slik det var i det første spillet. Der gikk målet kun i samme mønster hele tiden. Her endres det i forhold til hva man aktiverer.

Synes spillet føles levende og det er ufattelig mye å gjøre på hvert brett :)

Gjennspill verdien er ekstremt høy. Og det er alltid nye måter å ta ut målet på.

Litt framedrops på PS4 i paris. Men ellers flyter spillet fint :)

Lenke til kommentar

Men mye bedre det enn slik det var i det første spillet. Der gikk målet kun i samme mønster hele tiden. Her endres det i forhold til hva man aktiverer.

Gjennspill verdien er ekstremt høy. Og det er alltid nye måter å ta ut målet på.

Helt enig! Fikk den gode gamle hitmanfeelingen igjen. Fikk sykt lyst på mer nå! Synd at de kun slapp Paris til å begynne med.

Lenke til kommentar

Helt enig! Fikk den gode gamle hitmanfeelingen igjen. Fikk sykt lyst på mer nå! Synd at de kun slapp Paris til å begynne med.

Enig! Hitmanfeelingen er helt klart der.

Kun 1 mnd til neste destinasjon :)

Jeg var redd dette ble for lett etter å ha prøvd beta'en.

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter litt med å knekke "gåten" i paris.

Selv med mulighetene som dukker opp.

Nå har jeg kun prøvd den 3 ganger. Så jeg har ikke helt klart å orientere meg i og utenfor huset enda. Men tror jeg er på rett vei nå :)

Lenke til kommentar

Enig! Hitmanfeelingen er helt klart der.

Kun 1 mnd til neste destinasjon :)

Jeg var redd dette ble for lett etter å ha prøvd beta'en.

Men jeg skal ærlig innrømme at jeg sliter litt med å knekke "gåten" i paris.

Selv med mulighetene som dukker opp.

Nå har jeg kun prøvd den 3 ganger. Så jeg har ikke helt klart å orientere meg i og utenfor huset enda. Men tror jeg er på rett vei nå :)

Jeg klarte utrolig nok den på første forsøk, dog ikke perfekt. Da et par bodies ble funnet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...