antvart Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hei, jeg har fått i oppgave å lage tegning og koble opp en dreieretningsvender med tidsforsinkelse på 5sek. Er ganske blank på dette, men jeg håper noen har tid til å hjelpe meg Lenke til kommentar
100% Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hei, jeg har fått i oppgave å lage tegning og koble opp en dreieretningsvender med tidsforsinkelse på 5sek. Er ganske blank på dette, men jeg håper noen har tid til å hjelpe meg Er du på hytta og har glemt lærebøkene hjemme eller... Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Dette hører jo ut som standard lærebokpensum for VG1 elektrofag. Her er det nok lurt at spørsmålsstilleren selv går i gang med et utkast til et løsningsforslag, og så er det sikkert noen her på forum som vil hjelpe til. Endret 14. februar 2016 av arne22 Lenke til kommentar
antvart Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Løste det med å bruke en PLS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå