Gå til innhold

Bacheloroppgave og manglende fag

-submariner-

Anbefalte innlegg

Jeg er, av forskjellige årsaker, kommet langt bakpå dette semesteret (1 år ingeniør) og vurderer å droppe det ene faget frem til sommeren. Kan jeg da ta bachelor-oppgaven på normert tid for så å ta opp faget i etterkant, eller må alle studiepoengene være på plass før bachelor-oppgaven leveres?

Eneste grunnen til at det betyr noe er at jeg ønsker å følge studieløpet til de som fullfører på normert tid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det finnes ikke et universalt svar på dette. Du må undersøke med studiestedet ditt hva som gjelder ditt tilfelle. Sannsynligvis finnes det emnesider som blant annet oppgir obligatoriske og anbefalte forkunnskaper.

Var i grunnen det jeg tenkte. Skal ta turen å prate med de som har peiling i morgen, men hadde ett håp om å få svr i dag ;-)

Takk, uansett!

Lenke til kommentar

Det finnes ikke et universalt svar på dette. Du må undersøke med studiestedet ditt hva som gjelder ditt tilfelle. Sannsynligvis finnes det emnesider som blant annet oppgir obligatoriske og anbefalte forkunnskaper.

Var i grunnen det jeg tenkte. Skal ta turen å prate med de som har peiling i morgen, men hadde ett håp om å få svr i dag ;-)

Takk, uansett!

Det avhenger av hvilket studiet du går, f.eks. hvis du må bestå faget før du kan fortsette med fagene i neste semester. Da mister du ett år, hvis ser jeg ikke problemmet med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...