Lassern Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Shera, the whippet II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Trodde først det var en selfie..... Flotte hunder dette, og med sin fremtoning, med lange bein, slank kropp og spiss snute, er den jo et fint objekt for en fotograf som er glad i linjer:-) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Trodde først det var en selfie..... Flotte hunder dette, og med sin fremtoning, med lange bein, slank kropp og spiss snute, er den jo et fint objekt for en fotograf som er glad i linjer:-) Takk, Pentaxen, det skjønner jeg Ja, hun er en fotogen skapning (i lett motsetning til fotografen), som det har blitt mange bilder av etter hvert. Jeg prøver stadig å få noen fine løpebilder, men det er neimen ikke lett å fange den helt ideelle posisjonen samtidig som lys og fokus sitter. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Trodde først det var en selfie..... Flotte hunder dette, og med sin fremtoning, med lange bein, slank kropp og spiss snute, er den jo et fint objekt for en fotograf som er glad i linjer:-) Takk, Pentaxen, det skjønner jeg Ja, hun er en fotogen skapning (i lett motsetning til fotografen), som det har blitt mange bilder av etter hvert. Jeg prøver stadig å få noen fine løpebilder, men det er neimen ikke lett å fange den helt ideelle posisjonen samtidig som lys og fokus sitter. Hadde vært stilig med bilder av denne i fult firsprang. Eleganse i høy fart:-) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Flott foreviget i en naturlig posisjon nå i denne kalde årstiden . Det er ikke bare hunder som liker seg foran ovnen nå . Når våren og varmen kommer blir det nok andre boller . Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Flott foreviget i en naturlig posisjon nå i denne kalde årstiden . Det er ikke bare hunder som liker seg foran ovnen nå . Når våren og varmen kommer blir det nok andre boller . Mvh Alec Tusen takk, Alec Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Vakkert og annerledes hundeportrett. Detaljene fra ovnen forsterker elegansen i det vakre dyret! Liker godt den dovne koseposituren! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Annerledes og fint hundeportrett. Kan kunsten å slappe av ser jeg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Ligger'a der fordi eieren ikke gidder å gå tur eller er det fordi hu er sliten etter for mye løping? Hva med å stille kamera på RAW og P for program samt høy ISO og bare la mitraljøsa gå til batteriet er tomt. Da burde det blir noe brukbart. Umulig å alltid stille riktig på levende naturbilder. Det er hvertfall mine erfaringer etter mye fuglefoto gjennom 17 vintre i Goa i india. Men så er jeg en som lager mine bilder i etterarbeidet og ikke i felten. Er kanskje mer som maleren enn som fotografen. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Vakkert og annerledes hundeportrett. Detaljene fra ovnen forsterker elegansen i det vakre dyret! Liker godt den dovne koseposituren! Tusen takk for hyggelig kommentar, Gro Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Annerledes og fint hundeportrett. Kan kunsten å slappe av ser jeg. Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar Ja, dyr er nok flinkere enn oss der Naturen går sin gang. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Ligger'a der fordi eieren ikke gidder å gå tur eller er det fordi hu er sliten etter for mye løping? Hva med å stille kamera på RAW og P for program samt høy ISO og bare la mitraljøsa gå til batteriet er tomt. Da burde det blir noe brukbart. Umulig å alltid stille riktig på levende naturbilder. Det er hvertfall mine erfaringer etter mye fuglefoto gjennom 17 vintre i Goa i india. Men så er jeg en som lager mine bilder i etterarbeidet og ikke i felten. Er kanskje mer som maleren enn som fotografen. Roar Ja, eieren er nok i slappeste laget, uten tvil Men mynder er litt som den geparden du viste oss for en stund siden. Enten er det action eller så er det absolutt ikke action. Dette her er nok situasjonen i flesteparten av døgnets timer. Den mitraljøseteknikken har jeg ikke utstyr til, så jeg må nok satse på ett skudd i riktig øyeblikk. Men så har jeg da heller ikke fått til et eneste bra løpebilde på de seks åra jeg har hatt Shera. Ja, ja.... Takk for fin kommentar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg