AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Etter et lengre forhold, så datet jeg ganske mange. Datet mann etter mann etter mann, har ikke antallet, men det var ganske mange.Traff de aller fleste på datingforum på nettet. De fleste virket useriøse. Noen av dem dumpet meg under datingen. Mange sa at de kun var interessert i sex med meg. Et ytterst fåtall sa at de ville ha forhold, men de var ikke jeg interessert i. Siste forhold varte i halvannet år. Han gjorde det slutt rundt jul. Det var ganske vondt for meg Jeg nærmer meg 40 år. Har heldigvis barn. Men jeg er blitt redd for å bli såret igjen. Må innrømme at jeg er har fått angst for å gå på date, på grunn av usikkerheten erfaringen min har gitt meg, og frykten for nye nederlag Av og til funderer jeg på om jeg skal ta meg til takke med en som jeg ikke er tiltrukket av, på grunn av usikkerheten jeg føler. Men det vil nok ikke gjøre meg mer lykkelig. Jeg er ganske attraktiv på nettet. Men i virkeligheten så ser det ut til at alt skal gå galt. Er lei av å føle meg skuffet. Har noen tips om hva de ville gjort i min situasjon. Dersom du var i samme situasjon, ville du ha tatt sjansen på å bli avvist gang på gang igjen, i håpet om å finne et fast forhold? Føler dere at min situasjon virker unik ut? Eller er det mange andre som har det på lignende måte? Har dere noen tips for å inspirere meg? Anonymous poster hash: d4f79...ac0 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Hei jeg har vært i fast forhold i 6 år så har ikke vært på dating markede på en god stund. Om du bruker apper som Tinder eller hot or not er de fleste der ute etter sex. Har hørt dette via single venner. Tror mange som nettdater osv er ute etter sex. Det går jo an å snakke over en lengre perioder (noen måneder kanskje) før du eventuelt treffer ved kommende. De fleste som er intresert i et forhold vi da fortelle om seg selv og spørre om deg. De som er kun ute etter sex tror jeg vil tidlig avsløre det med å komme med seksuelle tilnærmelser / si ting som:" sexy bilde, ville likt å følt på brystene dine". Eller noe lignende. En som var mer seriøst ville kanskje heler sagt pent bilde av deg du har veldig snille øyne Dette er bare det jeg har fått med meg via venner som jeg følger litt med på/snakker om sånt når vi møtes. Pluss litt egne erfaringer fra da jeg selv var singel. Tror også det kan være bra å høre om du har noen venniner som kan spleise deg med noen de mener vil være en bra match Syns ikke du skal ta til takke med noen du ikke er tiltrukket av eller ikke har følelser for: Det er så mange flotte damer og menn, det gjelder bare at de som passer sammen møter hverandre (og ikke blir sammen med andre de ikke liker). En må kysse mange frosker før en finner en prins Lykke til Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Hei jeg har vært i fast forhold i 6 år så har ikke vært på dating markede på en god stund. Om du bruker apper som Tinder eller hot or not er de fleste der ute etter sex. Har hørt dette via single venner. Tror mange som nettdater osv er ute etter sex. Det går jo an å snakke over en lengre perioder (noen måneder kanskje) før du eventuelt treffer ved kommende. De fleste som er intresert i et forhold vi da fortelle om seg selv og spørre om deg. De som er kun ute etter sex tror jeg vil tidlig avsløre det med å komme med seksuelle tilnærmelser / si ting som:" sexy bilde, ville likt å følt på brystene dine". Eller noe lignende. En som var mer seriøst ville kanskje heler sagt pent bilde av deg du har veldig snille øyne Dette er bare det jeg har fått med meg via venner som jeg følger litt med på/snakker om sånt når vi møtes. Pluss litt egne erfaringer fra da jeg selv var singel. Tror også det kan være bra å høre om du har noen venniner som kan spleise deg med noen de mener vil være en bra match Syns ikke du skal ta til takke med noen du ikke er tiltrukket av eller ikke har følelser for: Det er så mange flotte damer og menn, det gjelder bare at de som passer sammen møter hverandre (og ikke blir sammen med andre de ikke liker). En må kysse mange frosker før en finner en prins Lykke til Det kan godt være at mange av de som jeg har møtt har kun vært ute etter sex. Det vet jeg lite om. Veldig mange oppførte seg ganske useriøst. Snakket lite om seg selv, og virket mer opptatt av å berøre meg, og ha sex enn noe annet. Jeg tok det veldig innover meg, for jeg begynte å tenke at de var sånn fordi at jeg ikke var bra nok. Nå er jeg ganske redd for å gå ut på markedet igjen, for jeg er redd for å havne i den samme "sirkelen" igjen. Gruer meg til å date, men avvisninger må jeg gå igjennom for å ha sjans til å treffe den rette. Men jeg er sårbar for avvisninger, og jeg må forsøke å ikke la meg knekke av det. Jeg er redd å date for jeg er redd for skuffelsene. Tenker at jeg må ligge opp til å gjøre noe jeg liker med vedkommende jeg dater. Gjøre noe behagelig Det beste er å gå en tur på første date, for da slipper man å sitte i en anspent situasjon på en resturant dersom kjemien ikke stemmer. Tror det er bedre å være alene resten av livet, enn å ta til takke for en av de som jeg ikke føler det rette for. Målet er at en dag skal jeg forsøke å begynne å date igjen. Gjelder å date den man er mest interessert i. Kanskje finner jeg kjærligheten, og kanskje ikke. Men den som intet forsøker intet vinner. Anonymous poster hash: d4f79...ac0 Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Når jeg prøvde meg på dating via nettsider osv prøvde jeg så hardt jeg bare kunne å ta ting seriøst. Men... Jeg fikk det ikke til... Jeg endte bare opp med å tulle, og ta ting veldig useriøst. Jeg klarte ikke selv å gjøre det som skulle til, så jeg roet meg egentlig bare ned. Prøvde ikke engang å se etter kjæreste, og vips... Kom det ganske naturlig til meg etter en god stund. ^^ Pretty funny actually Så det å ikke prøve å få meg en kjæreste gav meg faktisk en ordentlig en. Men det kan nå bare være et sammentreff? Jeg vet ikke.Nett dating ble liksom altfor overfladisk for meg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Når jeg prøvde meg på dating via nettsider osv prøvde jeg så hardt jeg bare kunne å ta ting seriøst. Men... Jeg fikk det ikke til... Jeg endte bare opp med å tulle, og ta ting veldig useriøst. Jeg klarte ikke selv å gjøre det som skulle til, så jeg roet meg egentlig bare ned. Prøvde ikke engang å se etter kjæreste, og vips... Kom det ganske naturlig til meg etter en god stund. ^^ Pretty funny actually Så det å ikke prøve å få meg en kjæreste gav meg faktisk en ordentlig en. Men det kan nå bare være et sammentreff? Jeg vet ikke. Nett dating ble liksom altfor overfladisk for meg. Jeg føler at nettdating er ganske overfladisk. Folk prater til meg som om jeg er en fotomodell når jeg er på nettet. Er så himla lei av det. Hva kan de forvente? At jeg er en fotomodell, når jeg er singel, og nesten 40 år? Hahaha!. Får bare ta det rolig. Får nok av datetilbud på nettet, men jeg vil ikke på date annet enn når jeg vet at jeg er ganske interessert. Og det skal litt til å finne en man virkelig føler interesse for. Samtidig så føler jeg meg lei av dating. Er kjedelig å lete på nytt. Lei av dating, og lei av usikkerhet og skuffelser, men men vil jeg ha en kjæreste så må jeg sette igang, og lete iallefall før eller siden selv om jeg ikke har mindre selvtillit enn noensinne etter alle nederlag jeg har hatt. Det kan av og til virke som om folk der inne elsker å date. Mens jeg hater det. Ja, det er nok når man minst aner det at det skjer. Jeg tar det med ro. Er litt tid igjen før jeg blir 40 år, men får være på utkikk bare. Vekker en mann min interesse, så får jeg forsøke å være modigere enn toget Anonymous poster hash: d4f79...ac0 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Du te ker feil. Du tenker at du må væregod nok for dem. Feil holdning! Du må innse at de skal være gode nok og heldige nok til å få lov å date deg videre. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Du te ker feil. Du tenker at du må væregod nok for dem. Feil holdning! Du må innse at de skal være gode nok og heldige nok til å få lov å date deg videre. Bra tankegang. Jeg behøver litt innput i tankene. Selv om jeg har gått på mange nederlag, så er det viktig å heve hodet, og tenke at de skal være heldige nok for å date meg videre også. Jeg har ikke startet å lete, men jeg har tenkt å begynne i det små, og se meg litt rundt tiltross for at jeg har lyst å bare gi opp å finne en. Er det andre her inne som har gått på mye nederlag også, som fortsatt står på? Ganske greit å høre erfaringer. Og slike innput som du kom med CrvenaXvezda. Anonymous poster hash: d4f79...ac0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå