MartinF Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Du sov gjennom arsenals viktigste kamp? Kampstart 07:00. Gadd ikke ofre søndagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Den er god Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Håper det rakner TOTALT for Leicester og at Jamie Vardy aldri får noe CL heller. Hvorfor? Må man alltid ha en grunn til hvorfor man ikke ønsker at enkelte spillere skal få en tittel? Jeg bryr meg katta i hva saueflokken sier om at det er bra for fotballen at Leicester vinner. Kunne ikke brydd meg mer. Ser heller at Arsenal tar en PL tittel fremfor Jamie Vardy. Det sier alt om deg! Kunne ikke brydd meg mindre en om Arsenal skulle rykke ned. For et møkkalag!! Drinkwater og muligens Kante skulle også vært sendt av banen. heldig at Leichester fullfører med 10 mann. Unedelig fortjent at vi tar 3 poeng her, selvom vi fortsatt spiller langt dårligere enn hva vi burde. Leicester ble snytt for minst to straffer, Arsenal hadde flaks i dag. Er et møkkalag, samme som Man.City. Drinkwater gjorde ingen ting galt. Hvilken kamp har du sett? Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Drinkwater sparket bort ballen i det vi skulle ta frispark etter et gult kort-situasjon. Det burde slås ned på. Muligheten for å sette raskt i gang ble spolert. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Fikk selvfølgelig ikke med meg avslutningen på kampen, da jeg måtte dra et sted. Deilige tre poeng og etter sjansene å dømme på slutten, trolig fortjent. Svært viktige poeng også! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Det var litt av et sjokk skal jeg si deg. Lenge siden jeg har jubla så høyt pga en fotballkamp Endret 14. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Drinkwater gjorde ingen ting galt. Hvilken kamp har du sett?Jeg har sett denne kampen: http://youtu.be/qfpnhmgCeDs Endret 14. februar 2016 av Liquidkey 4 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Skjønner godt at Ramsey ble forbanna. Han vet veldig godt hva slike taklinger kan ende i. Lenke til kommentar
fox Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Drinkwater gjorde ingen ting galt. Hvilken kamp har du sett?Jeg har sett denne kampen: http://youtu.be/qfpnhmgCeDs Klarere rødt kort enn dette kan det ikke bli Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Enig, foten går alt for høyt. Dommeren må jo få med seg dette :S Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Enig, grisete takling. Strak fot i knehøyde. Ramsey kunne fort blitt skadet stygt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Er vel bedre om han ikkke fikk det med seg. Da kan de gå inn etterpå og gi han straff? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå