Gå til innhold

[PL] Arsenal - Leicester

Liquidkey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håper det rakner TOTALT for Leicester og at Jamie Vardy aldri får noe CL heller.

Hvorfor?

Må man alltid ha en grunn til hvorfor man ikke ønsker at enkelte spillere skal få en tittel? Jeg bryr meg katta i hva saueflokken sier om at det er bra for fotballen at Leicester vinner. Kunne ikke brydd meg mer. Ser heller at Arsenal tar en PL tittel fremfor Jamie Vardy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Faens Simpson , for en jævla idiot. Faens Leicester, der røyk mesterskapet. blir rundspilt av et elendig lag. Faen for en jævla idiot. Nå taper de resten! Simpson bør aldri få spille mere!!

:w00t:

For en jævla stor idiot, en kødd og en elendig spiller. Bør ikke få spille mere, 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Leicester forsvarte seg veldig bra, så hadde ikke vært veldig sur om de fikk med seg ett poeng. Men de tre poengene fikk riktig adresse til slutt!

Skal ikke se bort ifra at Leicester vinner ligaen uansett, med det lette kampprogrammet de har. Nå har de jo også nesten to ukers ferie mens det er FA-cup og Champions League.

Lenke til kommentar

Håper det rakner TOTALT for Leicester og at Jamie Vardy aldri får noe CL heller.

Hvorfor?

Må man alltid ha en grunn til hvorfor man ikke ønsker at enkelte spillere skal få en tittel? Jeg bryr meg katta i hva saueflokken sier om at det er bra for fotballen at Leicester vinner. Kunne ikke brydd meg mer. Ser heller at Arsenal tar en PL tittel fremfor Jamie Vardy.

Oi.

Tja, dette er jo et diskusjonsforum og du kommer med en ganske flammende mening som er motsatt av hva den gemene hop her inne virker å mene. Så jeg synes bare det er interessant å høre mer om hvorfor du mener det, ikke noe mer enn det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...