jae-ols Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 WELBECK WELBECK WELBECK FY FAEN!!!!! For en jævla kødd!! Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Faens Simpson , for en jævla idiot. Faens Leicester, der røyk mesterskapet. blir rundspilt av et elendig lag. Faen for en jævla idiot. Nå taper de resten! Simpson bør aldri få spille mere!! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Håper det rakner TOTALT for Leicester og at Jamie Vardy aldri får noe CL heller. Hvorfor? Må man alltid ha en grunn til hvorfor man ikke ønsker at enkelte spillere skal få en tittel? Jeg bryr meg katta i hva saueflokken sier om at det er bra for fotballen at Leicester vinner. Kunne ikke brydd meg mer. Ser heller at Arsenal tar en PL tittel fremfor Jamie Vardy. 1 Lenke til kommentar
Jakobsen911 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Dårlig Arsenal-kamp, Benbjo ? Han døde vel. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 WELBECK WELBECK WELBECK FY FAEN!!!!! For en jævla kødd!! DIving, diving Vardy. Og Mahrez da så klart. Kalt karma for de som tror på det. 1 Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Faens Simpson , for en jævla idiot. Faens Leicester, der røyk mesterskapet. blir rundspilt av et elendig lag. Faen for en jævla idiot. Nå taper de resten! Simpson bør aldri få spille mere!! For en jævla stor idiot, en kødd og en elendig spiller. Bør ikke få spille mere, 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Lett å skjønne at Vardy er idolet til fyren over. Samme personlighet og hele pakka 2 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Drinkwater og muligens Kante skulle også vært sendt av banen. heldig at Leichester fullfører med 10 mann. Unedelig fortjent at vi tar 3 poeng her, selvom vi fortsatt spiller langt dårligere enn hva vi burde. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Så ufortjent. Synd.Har du drukket spylevæske? Ta en spøk da, ro deg ned. Synd var det uansett. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Leicester forsvarte seg veldig bra, så hadde ikke vært veldig sur om de fikk med seg ett poeng. Men de tre poengene fikk riktig adresse til slutt! Skal ikke se bort ifra at Leicester vinner ligaen uansett, med det lette kampprogrammet de har. Nå har de jo også nesten to ukers ferie mens det er FA-cup og Champions League. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 WELBECK WELBECK WELBECK FY FAEN!!!!! For en jævla kødd!! Neh, liker han jeg Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Håper det rakner TOTALT for Leicester og at Jamie Vardy aldri får noe CL heller. Hvorfor? Må man alltid ha en grunn til hvorfor man ikke ønsker at enkelte spillere skal få en tittel? Jeg bryr meg katta i hva saueflokken sier om at det er bra for fotballen at Leicester vinner. Kunne ikke brydd meg mer. Ser heller at Arsenal tar en PL tittel fremfor Jamie Vardy. Oi. Tja, dette er jo et diskusjonsforum og du kommer med en ganske flammende mening som er motsatt av hva den gemene hop her inne virker å mene. Så jeg synes bare det er interessant å høre mer om hvorfor du mener det, ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 (endret) Regner med at det har med Vardy som person å gjøre. Endret 14. februar 2016 av OhEasy Lenke til kommentar
brrrm Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Welbz is dat guy Herlig seier. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Lett å skjønne at Vardy er idolet til fyren over. Samme personlighet og hele pakka Der tar du feil pottifar. Idolet mitt er Giroud. Helvetes Leicester som slipper inn et billig mål. Og for en kødd som fikk rødt kort. Lenke til kommentar
jae-ols Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Regner med at det har med Vardy som person å gjøre. Giroud!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Ble stille fra Benbjo når det målet kom. Haha, in your face!! Selv sov jeg. Våknet til grining fra United-fan om at vi scoret på over-overtid. Søtt! 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Du sov gjennom arsenals viktigste kamp? Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Han bor vel i USA? Så det kan jo forklare litt. Eller har du flyttet hjem, Martin? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå