TheMartine Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Anbefaler deg å kontakte Ensliges landsforbund, jeg. Her inne er det bare tullekopper :b Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Post her når den kommer på trykk da. Og Hei TheMartine. Lenke til kommentar
rogeren69 Skrevet 16. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2016 Anbefaler deg å kontakte Ensliges landsforbund, jeg. Her inne er det bare tullekopper :b Hey! Takk for tipset. Kommer tilbake når jeg trenger noen tullekopper. :-D Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Anbefaler deg å kontakte Ensliges landsforbund, jeg. Her inne er det bare tullekopper :b Hey! Takk for tipset. Kommer tilbake når jeg trenger noen tullekopper. :-D No problemo Og hei, Rudde. Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 19. februar 2016 Del Skrevet 19. februar 2016 Altså, jeg vet at det står tulle"kopp" på tannbørste koppen min hjemme, men det gjør meg ikke til en tullekopp altså! ^^ Jeg skal komme tilbake i morgen, så skal jeg skrive ned noen av notatene mine jeg gjorde på studiet mitt on vitenskap og hvordan en skal beskytte et individ i et vitenskapelig intervju. Siden det høres litt vitenskapelig det du skal gjøre ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå