finfyr Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sitter med en Dell 500m, som jeg har koblet en mikrofon til. Tenkte jeg skulle teste litt prating over MSN. Problemet er at jeg ikke får noe lyd i mokrofonene. Inne på "Recording Control" i Windows (XP) får jeg ikke fjernet den x'n som styrer Mikrofonen. Så da kommer det jo heller ikke noe lyd fra mikrofonen... Irriteredende! Har tatt ned siste drivere til lydkortet, så det skal heller ikke være problemet.... Noen andre med samme problemet? Takk! Lenke til kommentar
irneh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Noen andre med samme problemet? JA! Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Noen må da vel kunne komme med noen tips? Hva slag mic har du ? Prøvd noe slik USB sak med høretelefon og mic? Lenke til kommentar
irneh Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg har en mic som heter Sony F-V220... Vet ikke helt hva du mener med usb sak med høretelefon og mic... Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 26. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2003 Tenkte på et slik Headset. Om jeg går inn på kontrollpanelet og tester hardware for lydkortet, så funker micen fint. Men altså ikke i Lydegenskaper. Begynner å irritere meg veldig dette. Finner ikke noe på Dell sin side heller.... Merkelige greier. Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 28. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2003 Klarer ikke fjerne den haken der... Lest på Dell.com men finner ikke ut av det. Irriterende... Dritmaskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå