Gjest Bruker-68389 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg har lastet opp flere youtube videoer hvor opptaket har vært det samme. Komprimeringen i programvaren har også vært den samme, men noen ganger blir maks kvalitet 360p og andre ganger 1080p. Hva kan jeg gjøre for å få 1080p hver gang ? Jeg bruker fraps for å ta opp spill, og så komprimerer jeg med HandBrake. Jeg har i tillegg prøvd å øke kvaliteten når jeg komprimerer, men det ser ut til å senke kvaliteten når jeg laster opp til youtube. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 regner med at du vet at det tar litt tid før de vises som 1080p på youtube, i en periode etter upload er de 360 så 480 osv. Annet enn det må du se på rutinen din og software settings, jeg ville brukt Dxtory over Fraps, handbrake har jeg ikke hørt om. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) regner med at du vet at det tar litt tid før de vises som 1080p på youtube, i en periode etter upload er de 360 så 480 osv. Annet enn det må du se på rutinen din og software settings, jeg ville brukt Dxtory over Fraps, handbrake har jeg ikke hørt om. Hehe, jeg fant ut av det nå for kort tid siden. Plutselig fikk jeg se 1080p Greit å vite, men likevel merkelig at det er slik... Likevel er jeg ikke helt fornøyd med kvaliteten: https://www.youtube.com/watch?v=idiDtxHNaHc Endret 13. februar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Det er jo fordi når du laster opp filen så vil den renderes av youtube på deres server, da starter den med den laveste kvaliteten som er kjappest, og jobber seg oppover. Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Søk opp noen configs fra andre youtubere og kopier deres settings og software. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå