Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Bobler på tur Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hei my queen ? Fint bobble bilde og bråstopp igjen? M v h Lord Leif ? 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Hei my queen ? Fint bobble bilde og bråstopp igjen? M v h Lord Leif ? Hello my Lord! Neida, ingen bråstopp i dag, dette var på min femtimers skitur i dag, i matpausen ? Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Ooops, fem timers skitur ? Æ har masse snø men ikke noen skitur på meg ? Skal jakte på den vakre que....praktærfugeln i morra ? Natta ønsker... ?orden ?eif 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Morsomt motiv og bilde! 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Var du så sliten etter 5 timers turen at det det boblet ut av munnen din ? Såpeboblene (som jeg formoder det er) krydrer bildet, oppfinnsomt kan man si. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Jeg trodde først dette var en hyllest til West Ham United, hvis klubbsang heter " I`m forever blowing bubbles" Artig bilde ! Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Morsomme og kreativt blir det når en får boble over på skituren . Dette temaet (bobler med eller uten skitur) kan du bygge videre på Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Morsomt motiv og bilde! Var du så sliten etter 5 timers turen at det det boblet ut av munnen din ? Såpeboblene (som jeg formoder det er) krydrer bildet, oppfinnsomt kan man si. Mvh Ragnar Jeg trodde først dette var en hyllest til West Ham United, hvis klubbsang heter " I`m forever blowing bubbles" Artig bilde ! Mvh. Rolf Morsomme og kreativt blir det når en får boble over på skituren . Dette temaet (bobler med eller uten skitur) kan du bygge videre på Mvh Alec Tusen takk alle sammen for fine kommentarer på mitt lille tulleekspriment her. Det var jo dritvanskelig å blåse bobler og fotografere på samme tid! Hadde kameraet på fanget og trykte på utløseren så kjapt jeg kunne før boblene forsvant med vinden...ante jo ikke hva jeg egentlig tok bilde av! Jeg får gjøre noen flere forsøk og bruke stativ og fjernutløser tenker jeg Uansett var det jo litt moro da! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Nei jasså har du begynt å boble også nå da. Litt mer motlys så kunne faktisk bublene ha gått for å være lensflare. Nede i venstre hjørnet ville jeg klona et par småtter så er det nevnt også. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg