Gazer75 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hei, Nokon her som har fiber ruter av typen Genexis DRG? I ruteren si info side står det: Platform HRG1000 Product Name DRG739v2 Var så greit ei lang stund(1,5 år) med gamle boksen, den gjekk rett på nett via LAN port 1 og 2(public ip). Så eg brukte Port 1 til Get Box II og port 2 i min eigen ruter. Så sette eg opp alt av NAT osv der. Men så no i januar så var det slutt, då fekk ruteren min kun ein LAN IP og alt av tenester bak var jo då ikkje tilgjengeleg lenger. Fekk ny Genexis ruter at same merke som har har 5GHz AC wifi (gamle hadde kun 2,4GHz), men den har akkurat same problem. Tenkte ok då får eg sette opp NAT på Genexis ruteren då og bruke den sidan den også har betre wifi enn min gamle Asus Dark Knight. Visar seg at NAT ikkje fungerer! Testa å sette Asus ruteren til fast IP i Genexis boksen og legge denne i DMZ, men virka ikkje å fungere heller. Gjev Get kundane ein ruter som ikkje kan endrast på slik at ein kan få normal bruk av internett? Nokon som har peiling på eller erfaring med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå