Loke2024 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Er denne verdt de? ? Har vurdert den men e sjelden tilgjengelig. Eller er vel ikke komt enda uten om consoll elite pakke Lenke til kommentar
h33t Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 spørs hvordan du spiller. er du casual spiller nei absolut ikke. skal du kjøbe xbox er d vert og kjøpe elite versjonen som du får denne kontrollen med. spiller du mye og har lyst på en bedre kontroll med scuf paddles. og for og customize kontrollen til din spillestil så kommer det ann på om du har råd til det. kontroller er bra, nesten bedre enn scuf, siden den kommer med app til xbox og prisen er 1/2 av en custom scuf er det appsolut en kontroll vert kjøpe. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Synes den er verdt pengene for alle. Er en suveren håndkontroll, og burde være fast hos alle enten de spiller 3 timer i uken eller 100 timer i uken. Forøvrig enig i at å kjøpe Elite utgaven av xbox one er det beste da den følger med der. Lenke til kommentar
Svartedauden Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Jeg kjøpte ikke denne, i påvente av å ta en avgjørelse på andre kontroller i samme område. Har nå testet en SCUF Infinity og Xbox Elite, og jeg må si at Scuf overgår Elite på veldig mye av selve "følelsen", mens MS Elite tar igjen mye av dette på innstillingene via app. Forskjellen i paddles var nevneverdig liten. Skal også teste Razers kontroll, selv om den har fått slakt når jeg stilte samme spørsmål som deg i "kafeen" før jeg går til innkjøp av noe. Men per i dag leder Microsofts alternativ knepent foran Scuf. Så det handler til sjuende og sist om pris og tilgjengelighet. Lenke til kommentar
Rotekoppp Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Har ikke prøvd skuf, men har fått inntrykk av at den er litt tungvinn ift. Modulering og oppsett.. Kan anbefale elite kontrollen på alle områder. Eneste drawback er at den er litt tung, men det legger man ikke så merke til Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Den er jo ikke tung! Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Enesten ulempen jeg ser med Elite-kontrolleren er at den er komplett umulig å få tak i. Jeg bestilte en i desember, men etter noen dager fikk jeg beskjed om at det var tomt på lager og at min bestilling dessverre kom inn for sent. Venter fortsatt på neste forsyning. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Bestilte i desember jeg også med forventet levering i februar. fikk epost om at ordren min var sendt få dager etter bestilling, så de fikk vel gjerne inn et ekstra parti eller noe. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Bestilte i desember jeg også med forventet levering i februar. fikk epost om at ordren min var sendt få dager etter bestilling, så de fikk vel gjerne inn et ekstra parti eller noe. Så du eier ikke kontrolleren? AtW Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 (endret) Bestilte i desember jeg også med forventet levering i februar. fikk epost om at ordren min var sendt få dager etter bestilling, så de fikk vel gjerne inn et ekstra parti eller noe. Så du eier ikke kontrolleren? AtW Jo, hvordan det? Poenget var at selv om det står forventet levering langt frem i tid så kan de få inn ekstra forsendelse som de sender ut tidligere, slik som skjedde i mitt tilfelle. Jeg bestilte 27 november, forventet levering 28 desember - ubekreftet Fikk epost 1 desember om at den ikke kunne bli levert før 20 februar 3 desember fikk jeg epost om at den var sendt. Endret 15. februar 2016 av PhilosopherSe7en Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 AH, riktig, da misforsto jeg deg. AtW Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 15. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2016 Trur eg kommer til og kjøpe ms elite. Men e jo litt vanskelig og få tak i. Og gidde ikke og kjøpe ny elite konsoll kun for denne el kan jo det så får sønnen min Xbox da blir vel kona gal siden eg allereie bruker masse penger på spilling. Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Er vel ikke noen som har en elite kontroller til salgs? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg så gamestop Lagunen, Bergen, hadde på hyllen for et par dager siden.Men prisen deres er jo stive 1.699,- Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Og her er en som selger controlleren for 1200,- http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=70775892 Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 17. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2016 Har snakket med alle på Finn.no og alle nekter og selge kun kontroll. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Han på overnevnte annonse skriver jo i annonsen: "Elite controll 1200kr" Så der har du muligheten. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Da missforstår du annonsen. Han lister opp betalt pris for hver av tingene for å få frem at en sparer på å kjøpe brukt hos ham fremfor å kjøpe nytt. Han skriver jo også at det selges samles i annonsen. Lenke til kommentar
Loke2024 Skrevet 18. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2016 Stemmer nok det for har vore i kontakt med han og han selger kun samlet Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. mars 2016 Del Skrevet 1. mars 2016 Jeg spiller egentlig bare NHL 16 på Xbox One, og jeg syns den er verdt det. Betalte rundt 900 for den, fordi jeg forhåndsbestilte fra Komplett. Jeg er glad for å slippe å presse ned stikkene for å bruke r3/l3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå