mumosecurity88 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hei folkens. Jeg trenger desperat hjelp. Nå har jeg snakket med ubisoft, zyxel, canal digital og telenoreksperten. Ingen av dem kunne hjelpe meg. Jeg spiller et spill som heter R6 the siege på PS4. Jeg har kablet nett gjennom Zyxel p8702n. Denne er levert av canal digital med hastighet 100mb. (60-70mb på PS4). Hver gang jeg spiller så faller jeg ut av spillet sånn ca 3-4 ganger i timen. (server connection failure) kommer det hver gang. Jeg har IP telefon hjemme. Vet ikke om dette kan være årsaken til forstyrrelser? Jeg har hatt problemet i ca 3 mnd og begynner å bli veldig lei... Jeg har forsøkt å åpne porter, disable firewall +++. INGENTING VIRKER.... Vær så snill. Fins det noen flinke folk der ute som kan hjelpe meg med dette? Hadde satt stooooor pris på det! Takk på forhånd Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Har du mulighet for å prøve connection via WiFi, og se om feilen oppstår der også?Ellers....trekk ut alle stikkontakter til rutere og modem i 1-2 minutter.Start dem opp igjen.Tilbakestill gjerne konfiguarsjoner til standard i Xbox og modem/rutere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå