Gå til innhold

Meninger om 8910i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telefonen ser ganske kul ut, men er ikke så liten som man skulle tro (en del større enn t610 f.eks.). Skjermen er helt forferdelig. og da mener jeg helt forferdelig (alt ser jævlig ut, vanskelig å se hvis det er noe lys overhodet osv.) Den er sinnsykt robust (du kan kaste den i bakken uten problem).

Jeg tipper nokia kommer med en nymodell i løpet av våren som erstatter denne, så jeg ville ventet.

Skal du først ha noe lignende ville jeg kjøpt den som ikke er i.

PS: svart 8910 er mye stiligere enn grå 8910, derfor finnes det kun svart8910i.

Lenke til kommentar
Telefonen ser ganske kul ut, men er ikke så liten som man skulle tro (en del større enn t610 f.eks.). Skjermen er helt forferdelig. og da mener jeg helt forferdelig (alt ser jævlig ut, vanskelig å se hvis det er noe lys overhodet osv.) Den er sinnsykt robust (du kan kaste den i bakken uten problem).

Jeg tipper nokia kommer med en nymodell i løpet av våren som erstatter denne, så jeg ville ventet.

Skal du først ha noe lignende ville jeg kjøpt den som ikke er i.

PS: svart 8910 er mye stiligere enn grå 8910, derfor finnes det kun svart8910i.

Hehe...uansett hvilken mobil jeg har tror jeg ikke jeg ville kastet den i bakken, men. Jeg er fullstendig klar over at mobilen er rimelig overpriset, bare lurte på om jeg skulle få meg en litt billig fra filippinene. Men tror kanskje jeg står over..

Takker for svar fra alle!

Lenke til kommentar
8910 og 8910i er kanskje de to mest idiotiske mobilene jeg noen sinne har hørt om, hvem bruker 5000 kroner på en stygg 3510i? Hører andre sier at den har bra design, men personlig syns jeg det er helt forferdelig, ville heller hatt en 3510i!

Her må jeg si meg litt uenig med deg. Jeg har en 8910, den har wov-faktor etter min mening. Men designet på 8850 må vel sies å ha vært en del bedre, men den tåler jo ingenting. Er vel derfor de valgte å lage et litt kraftigere design.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...