TheyStoleMyName Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvor lang tid tar det å sette på plass vinduslister og alt som trengs med dette å gjøre? Har vinduer på plass med fugemasse og lurer på hvor lang tid det tar å sette på lister for ett vindu. Tusen takk! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Spørs jo hvor flink man er... 2 Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Tenker på en som kan dette, fagfolk o.l Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Om alt utstyret er på plass, altså, gjæringssag, spikerpistol osv. så bør det ikke ta mer enn kanskje 15-20 min pr vindu eller noe rundt der, inkl. utforinger. Litt raskere om det bare er listene tenker jeg... Nå er ikke jeg noen fagmann, men har nå listet en hel del Men det er jo flere variabler, f.eks hvor stort det er, hvor lett det er å komme til osv. Lenke til kommentar
TheyStoleMyName Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Aha, da vet jeg cirka hvor lang tid det tar.. Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå