Ovidia2 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Pretty woman Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Flott og vovet, uten å miste vakker kvinnelighet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Tusen takk for det Trond Olav ! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Tittelen du har lånt her kom ut på 45 plate med Roy Orbison da jeg var 15 år. Fikk aldri kjøpt den før jeg fant en samleplate med Roy Orbison i en butikk i Namibias hovedstad Windhoek i 2004. Litt på siden dette. Ellers får bildet meg til å tenke på dama som hadde vært hos frisøren og ikke hadde lyst til å sette på seg hatten etterpå, men stakk den innunder kåpa. Så møte hun en nabodame som sa at jeg visste ikke at du var gravid. Det er jeg da heller ikke. Jeg har bare hatten der. Slik er det altså med bilder. De gir oss assosiasjoner. Jeg er sikkert på jordet når jeg nevner at jeg får følelsen av at hennes positur gir litt inntrykk av at hun kanskje er tissetrengt? Etter alle disse fabuleringer rundt dette bildet så er det på tide å nevne den flotte softe lysbruken i bildet. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 ett flott portrett. Naturlig selv om det er stylet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg