Øyvind Steinkopf Sund Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Dark Souls III legger opp til flerspilleropplevelser som ikke går ut på dato.FEATURE: Seriens beste flerspiller Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Dette høres bra ut, men håper det beholder Dark Souls-følelsen og ikke blir mer Bloodborne enn Dark Souls. Tviler dog på at klassene i denne betaen eller hva det nå enn var vil være i det fulle spillet. Det var iallefall egne beta-klasser i Dark Souls 1 & 2. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hadde 82 timer i Dark Souls 2, mye av morroa var i coop og pvp. Der var det halvveis implementert så hvis dette er forbedret så gleder meg sykt mye. Vurderer å kjøpe det på PS4 hvis det faktisk yter i 60fps, spiller med dual shock uansett. Lenke til kommentar
Sulphuras Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 " I Dark Souls I eller II var det ofte slik at den lette figuren halvveis klarte å rydde rommet før han eller hun ble omringet og drept." Rundet spillet med letteste rustning og to onehanders Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Gleder meg gleder meg gleder meg!!!! Lenke til kommentar
Strongbad Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Er kontroll og kamerasystemet blitt forbedret eller er det tilsvarende forgjengerne? Jeg har aldri klart å holde ut pga. dårlig ports. Ikke at jeg syns det fungerte veldig smooth på konsoll heller akkurat. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvordan er nivåutviklingen til karakterne i spillet? Føler man at man kan skape en figur som har fordeler i forhold til poengene man setter i de diverse ferdighetene eller er denne delen mindre viktig enn selve ferdighetene i fingrene til den som spiller? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Jeg mener å ha lest at DSIII skulle bli bedre for folk som ikke bryr seg om PVP. Altså at man skal kunne være på sitt sterkeste og motta hjelp,uten å risikere å bli invadert av en eller annen dansende drittunge med noe å bevise. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Isbilen : Var en grunn til at jeg spilte de andre 3 (Demons souls , Dark Souls 1 & 2 ) uten flerspiller , følte derimot at i nr 2 så var det litt mer begrenset det man fikk ut av valgene man tok ved nivå-økning og dette irriterte meg litt hvis jeg ønsket å spesialisere i en kjempesterk kriger ( 75 til 99 str ) men som hadde feks dårlig mobilitet eller lav HP. Lenke til kommentar
Slovpeis Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Er kontroll og kamerasystemet blitt forbedret eller er det tilsvarende forgjengerne? Jeg har aldri klart å holde ut pga. dårlig ports. Ikke at jeg syns det fungerte veldig smooth på konsoll heller akkurat. Driver for tiden nå og spiller gjennom DS1 på pc med PS3 kontroller siden det er kjent for å ha bad tasturkontroll. Trenger bare SCP server og litt sånt - dritfornøyd. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Jeg kommer ikke til å bruke tid på flerspiller så jeg håper SP-delen tilfører noe nytt som gjør at konseptet føles friskt igjen. Jeg fikk litt "mer av det samme"-følelsen av DS2 og selv om jeg rundet spillet så var jeg veldig mett på slutten. Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Isbilen : Var en grunn til at jeg spilte de andre 3 (Demons souls , Dark Souls 1 & 2 ) uten flerspiller , følte derimot at i nr 2 så var det litt mer begrenset det man fikk ut av valgene man tok ved nivå-økning og dette irriterte meg litt hvis jeg ønsket å spesialisere i en kjempesterk kriger ( 75 til 99 str ) men som hadde feks dårlig mobilitet eller lav HP. I souls-spillene har alle stats softcap og hardcap. Ved 25 i hvilken som helst stat, som er softcap blir utnyttelsen av staten nesten halvert. Etter 50 er det liten eller ingen vits å investere, med mindre du har et våpen/spell som krever det. I tillegg i DS2, var ADP staten veldig viktig , spesielt i PvP, men i PVE kunne du rolle unna det meste av bossene sine angrep med utvidet feilmargin, Denne staten øker agility. Agility er veldig viktig for iFrames. Hvis du hadde høy agility, ville det vinduet du har hvor du er "udødelig" under en roll, bli lengre (milisekunder), Estusdrikking ble kjappere osv. De fleste capper sin figur rundtt level 150-200 for pvp. I bloodborne var metaen 100 en god stund. I tillegg er veldig få spillere god i pvp uten å spille det! De aller fleste har vel fått masse juling før de begynner å gi tilbake! "Don`t give up, skeleton!" \[T]/ Endret 4. mars 2016 av BakaBerg Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Isbilen : Var en grunn til at jeg spilte de andre 3 (Demons souls , Dark Souls 1 & 2 ) uten flerspiller , følte derimot at i nr 2 så var det litt mer begrenset det man fikk ut av valgene man tok ved nivå-økning og dette irriterte meg litt hvis jeg ønsket å spesialisere i en kjempesterk kriger ( 75 til 99 str ) men som hadde feks dårlig mobilitet eller lav HP. I souls-spillene har alle stats softcap og hardcap. Ved 25 i hvilken som helst stat, som er softcap blir utnyttelsen av staten nesten halvert. Etter 50 er det liten eller ingen vits å investere, med mindre du har et våpen/spell som krever det. I tillegg i DS2, var ADP staten veldig viktig , spesielt i PvP, men i PVE kunne du rolle unna det meste av bossene sine angrep med utvidet feilmargin, Denne staten øker agility. Agility er veldig viktig for iFrames. Hvis du hadde høy agility, ville det vinduet du har hvor du er "udødelig" under en roll, bli lengre (milisekunder), Estusdrikking ble kjappere osv. De fleste capper sin figur rundtt level 150-200 for pvp. I bloodborne var metaen 100 en god stund. I tillegg er veldig få spillere god i pvp uten å spille det! De aller fleste har vel fått masse juling før de begynner å gi tilbake! "Don`t give up, skeleton!" \[T]/ For meg er det håpløst å spille pvp av flere årsaker : *Tidsbegrenset : Tvillinger som krever sitt. *Svært dårlig Mobilt bredbånd ustabilitet i linjen. Å bruke opp det man har tildelt i løpet av en måned er heller ikke kult. En annen grunn er at selv om jeg liker noen multiplayer spill , liker jeg langt bedre å jobbe meg gjennom gode rollespill med en karakter alene da jeg ikke behøver å tenke på menneskelige spillere som kun er ute etter å øke sin kill count eller som regelmessig går inn for å ødelegge framgangen til andre spillere. De rollespillene som har vært MP har jeg vært godt fokusert på samarbeidsmodusen og hoppet godt over pvp delen. Kjenner jo selvsagt til Soft cap'en og Hard Capen (selv om man får en minimal økning etter et punkt ) , men dette er noe de har kunnet implementert på en langt bedre måte , kanskje til og med hatt en ren "singel player" modus hvor måten man spiller på er radikalt annerledes enn når man samarbeider. Men igjen, jeg har spillt svært mange rollespill og jeg tror nok at Atlus spillene er ganske så høyt oppe på listen min over gode rollespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå