Whiteshit Skrevet 18. november 2003 Del Skrevet 18. november 2003 Hei! Sitter her med min pc (les:dritt) sopt sammen av diverse gratis og billige deler. Har så fått et problem: Jeg får ikke på skjermen når jeg skrur på maskinen... men når jeg skrur ut skjermkortet...og inn igjen...DA kommer skjermen på og alt funker helt fint Prøvde å bytte skjerm, med det resultat at alt funket helt fint. Prøvde også min skjerm på en annen pc heller uten noe problem. Om noen vet svaret på det så mottas det med takk. Skjermkortet er forresten et NVIDIA RIVA TNT2 ULTRA 32 mb skjermkort, og skjermen er vel en DeluxScan 7770 som er sikkert 6 år gammel. Uansett, Hadde egentlig tenkt å oppgradere maskinen min, med hovedkort, cpu, ram og skjermkort, eventuelt også kabinett/m strømforsyning, siden mitt kabinett er bare å le av men: jeg vil ha en stillegående maskin. Er klar over at dette ikke er de mest bråkete tingene jeg skal kjøpe, men er det noen forskjell? er det eventuelt mulig å kjøpe stillegående strømvifter og andre slike stillegående ting(utenom hd) til en billig penge siden lommeboken ikke strekker over så mye? Tar også gjerne imot tips angående hva jeg skal kjøpe når jeg skal oppgradere min gamle maskin. Vil helst kjøpe AMD. (Og nei jeg orker ikke en stor diskusjon om Pentium og AMD) Whiteshit (Med forbehold om skrivefeil, og ting jeg har glemt å skrive) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå