Not Impressed Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Har ett problem med at blu-rayspilleren stadig endrer skjermoppløsningen på tven. Dette gjør ikke dekoderen eller PS4 som er koblet til. De er alle koblet til med HDMI.Tven det gjelder er en Samsung UE46B850. Det morsomme er at det skjer i perioder uten at jeg helt vet om jeg har gjort, eller hva jeg har gjort for at det ble bedre. I starten når jeg kjøpte den så var det ikke noen problemer. Så satte den i gang før det igjen roet seg. Uansett så er spilleren i gang igjen med å endre oppløsning, som igjen gjør at tven går i svart noen sekunder. Dette ødelegger selvfølgelig det å se på film, netflix, osv. Jeg har ikke gjort noen endringer på innstillingene verken på tven eller spilleren siden det fungerte bra. Jeg har prøvd å sette spilleren til å ha statisk bilde på 720p, skru av easylink og miracast, uten noe hjelp. Dette skjer med ulike intervaller, fra å kunne se en film uten problemer, til det verste med bare sekunders mellomrom, 3 - 4 ganger av gangen. Noen som har erfart noe lignende eller har noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå