bipolarkona Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Jeg har, som jeg aldri hadde trodd, oppretta en blogg/nettbutikk/hjemmeside.Jeg har aldri fulgt med i bloggverdenen, og skjønner egentlig ikke helt hva som fenger.Det jeg lurer på, er om noen har lyst å se hva jeg har krotet til? Gjerne kom med tilbakemeldinger, tåler både ris og ros siden heter http://polarekspressen.simplesite.com/ Er dette en blogg du ville besøkt igjen, hvorfor/hvorfor ikke? Når jeg har bestemt meg for om bloggen skal "være synlig" eller ikke, vil siden kun hete www.polarekspressen.no.. men da må jeg betale for det.Takk. Hilsen Linda 2 Lenke til kommentar
Gjest bruker-354933 Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Høres spennende ut og er orginalt. Jeg kommer definitivt til å forsette å lese videre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Du ser da ikke overvektig ut i det hele tatt? Lenke til kommentar
bipolarkona Skrevet 14. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2016 Takk! Jeg har skrevet litt mer idag. Tiden strekker ikke alltid til.Betyr mye at dere har svart meg! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 15. februar 2016 Del Skrevet 15. februar 2016 Du ser da ikke overvektig ut i det hele tatt? Det er nok illustrasjonsbilder. Linda: Du tar opp et viktig tema, og jeg synes i hvert fall det er forfriskende med folk som bare sier det som det er. Den stygge sannheten. Rent teknisk synes jeg bloggen din er litt rotete. Prøv å rydde litt i innleggene, hold deg til én eller få farger på teksten, og når du har lange innlegg kan du kanskje dele opp avsnittene med en mellomtittel? Og så burde du sørge for å kreditere fotografen eller kilden til illustrasjonbildene du bruker. Det kan fort bli bråk av sånt. 2 Lenke til kommentar
bipolarkona Skrevet 29. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2016 Du ser da ikke overvektig ut i det hele tatt? Det er nok illustrasjonsbilder. Linda: Du tar opp et viktig tema, og jeg synes i hvert fall det er forfriskende med folk som bare sier det som det er. Den stygge sannheten. Rent teknisk synes jeg bloggen din er litt rotete. Prøv å rydde litt i innleggene, hold deg til én eller få farger på teksten, og når du har lange innlegg kan du kanskje dele opp avsnittene med en mellomtittel? Og så burde du sørge for å kreditere fotografen eller kilden til illustrasjonbildene du bruker. Det kan fort bli bråk av sånt. Tusen tusen takk for tilbakemelding! Jeg har tatt den til etterretning å har gjort en del endringer som du nevnte B.la med fargevalg på tekstene.. det ser bedre ut med en farge! Jeg har skrevet at det er illustrasjonsbilder hentet fra google, og jeg har delt opp lange innlegg, og har en mellomtittel Igjen, takk! Takk til dere andre som har kommentert også! Håper dere ønsker å følge bloggen videre.. gjerne tips deres omkrets også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå