JonasAndorsen Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 (endret) Kjøpte laptopen min et år siden (en multicom xishan) for 10,000 Den har ikke funket helt perfekt, men den har funket greit. Helt til i dag. Satt meg ned ved pcen, og når den skrudde seg på sto det F2 setup og F7 Boot options. Dette har aldri kommet opp før, så jeg begynte å bli litt nervøs. Skjermen ble svart og det kom opp skrift som forklarte meg om noen Intel greier og "Reboot and Select proper Boot device" Søkte rundt på Internett, hvor det stod at det var noe feil med harddisken, og at jeg måtte bytte Harddrive optionen til nummer 1, inne på BIOS, men problemet mitt er at ingen ting skjer når jeg bytter om rekkefølgen på Boot optionesene. Legger til et bilde om hvordan det ser ut når jeg skrur på pcen og etter at jeg har gått inn på Boot options. Hadde vært fint med litt hjelp hvis noen vet hvordan man fikser det her. Vet ikke om det spiller noen rolle, men pcen har Windows 10 pro installert. Endret 13. februar 2016 av JonasAndorsen Lenke til kommentar
JonasAndorsen Skrevet 12. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2016 Har IKKE mistet pcen i bakken elle noe. Den har stått stille på skrivebordet mitt nesten hele tiden siden jeg fikk den. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Kommer disken opp når du velger boot meny (F12 eller noe)? I så fall, får du bootet da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå