Fotoskrulla Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Glomset Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Det gjorde du rett i , det ble et flott landskapsbilde med et magisk og vakkert lys . Flotte skyformasjoner , fin speiling i vannet og flotte kontraster . Det må skytes der og da for disse øyeblikkene kommer aldri tilbake i sin samme form . Mvh Alec Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Kjekt å ha kameraet klar, en vet aldri når motivene dukker opp. Fint 1 Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Et fint bilde lady og fint at du har gode bremser i kamera då Hilsen Lord Leif 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Det gjorde du rett i , det ble et flott landskapsbilde med et magisk og vakkert lys . Flotte skyformasjoner , fin speiling i vannet og flotte kontraster . Det må skytes der og da for disse øyeblikkene kommer aldri tilbake i sin samme form . Mvh Alec Ja, det nytter ikke utsette et bilde til en annen dag. Takk for finfin kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Kjekt å ha kameraet klar, en vet aldri når motivene dukker opp. Fint Så sant, derfor har jeg kjøpt meg et lite tullekamera som ikke tar mer plass enn en mobil!☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Et fint bilde lady og fint at du har gode bremser i kamera då Hilsen Lord Leif Takk for det Lord Leif! ☺ Men bremser i kamera har jeg nok ikke, her går det unna i rekordfart hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg