fjarle Skrevet 12. februar 2016 Del Skrevet 12. februar 2016 Ungdoms-OL overføres i VR, og opplevelsen er mildt sagt annerledes.Her styrer vi OL-kameraene selv Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Hvor finner je muligheten til dette? Finner ingenting i vr butikken på gear? Noen tips? Interessant å få prøvd hvordan dette funker Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 Mogenhagen: Last ned appen NextVR fra Oculus-butikken. Den var "featured" i min oversikt, så jeg tok ikke med instrukser. Inni appen må du kanskje bla litt, men igjen var OL-sendingene dyttet godt frem i min oversikt. Oppdaterer artikkelen 2 Lenke til kommentar
tobc Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Er det bare tilgjengelig med Gear VR? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Fungerer det med cardboard? Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Mogenhagen: Last ned appen NextVR fra Oculus-butikken. Takk for info Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 13. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2016 (endret) learntofly: Next VR er såvidt jeg vet foreløpig kun tilgjengelig i Oculus-appen som følger med Gear VR og Galaxy S6-modellene. Endret 13. februar 2016 av fjarle Lenke til kommentar
Mogenhagen Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Fungerer det med cardboard? Kun Gear Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 "Og jeg som ikke likte sport." WTF? Lenke til kommentar
bakalaka Skrevet 13. februar 2016 Del Skrevet 13. februar 2016 Prøvde VR for to uker siden for aller første gang. Et Mike Tyson boksespill med Samsung sitt VR-kit. Det var skrale saker, og slett ikke samme wow-faktor som jeg hadde håpet på. Oppløsningen og grafikken var altfor dårlig til det, og følte ikke VRen fulgte mine bevegelser godt nok heller. Ble nesten litt dårlig av det faktisk, men det er vel vanlig de første gangene. Kanskje forventningene var for store, men ser frem til å prøve Playstation VR ved en senere anledning da både grafikk etc vil være bedre der såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
Nazgarot Skrevet 14. februar 2016 Del Skrevet 14. februar 2016 Fungerer det med cardboard? Jeg vil også gjerne ha svar på dette... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg